המינימליזם הפך לפופולארי בעולם לא רק כפילוסופיה או כדרך חיים, אלא גם כתורה אסתטית המכניסה שקט ויופי לחיינו. הכירו קולקציית ארונות עכשווית השואבת השראה מעולם העיצוב של אירופה המודרנית ומאפשרת ליצור חדר שינה רגוע, נעים ומודרני

 

המינימליזם הוא יותר מטרנד עיצובי מודרני. הוא הפך לתורה רוחנית או פילוסופית של ממש, ומתיימר להביא לחיינו הסתפקות בפשטות מהודרת.

הוא מספק לנו מקום מפלט פנימי וחיצוני של נראות שקטה ומאופיין בקווים ישרים, וחומרים מדויקים מבחינה עיצובית וטכנולוגית ובשימוש בגוונים בהירים מונוכרומטיים המתאימים לאקלים ולאור הישראלי. המינימליזם עוזר לנו להתמודד עם מערכת הלחצים שיוצר העולם המודרני, עם העומס וריבוי המסרים המאפיינים את חיינו.

 

מסתבר שאת השפעת עולם התוכן והאסתטיקה של המינימליזם ניתן למצוא גם בארונות חדר השינה

עולם העיצוב העכשווי מוקסם מהפשטות והתכליתיות הנזירית של המינימליזם, הוא מהווה השראה למעצבים מובילים בתחום עיצוב הבית באירופה ומקנה לחלל הבית המודרני נראות נעימה. קולקציית הארונות היפיפייה והאיכותית של חברת בלס דיזיין, היא דוגמה מושלמת לעיצוב עכשווי שכזה והופכת כל חדר שינה לסוויטה פרטית, מעוצבת ושלווה.

תמונה גדולה למעלה בכתבה

הארונות האיכותיים מוצעים בעיצובים ובצבעים התואמים את הטרנד

ארונות ההזזה והפתיחה, של חברת הארונות בלס דיזיין, משלבים לבן על גווניו השונים, ברמות שקיפות שונות (צבע, פורמייקה איכותית או זכוכית), וממוסגרים במסגרות ובפסים רוחביים אפורים בהירים, צבעים האופייניים לטרנד. בשל העיצוב המינימליסטי העל זמני והנעים, הנותן לחדר רקע נייטרלי, ניתן לשלב את הארון בכל חלל ועם כל עיצוב או טרנד רצויים, ואף לשנות את עיצוב החדר ולהוסיף פריטים צבעוניים מבלי להיאלץ להיכנס להוצאה כספית גבוהה של החלפת הארון.

 

לוח ההשראה

מעצביה של חברת בלס דיזיין מציגים קו ארונות במראה מעוצב, מהודר, איכותי ויפיפה, השואב השראה מעולם התוכן של העיצוב המינימליסטי- מודרני. לוח ההשראה שלהם התמקד בבית האירופאי הקלאסי-מודרני, בו הארונות והקירות הרצפה והתקרות, יוצרים מעטפת נעימה ושקטה.  לוח הצבעים הבהיר מושפע, גם הוא, מהשראת עולם העיצוב והאומנות העכשווי ומהשימוש הרב שהוא עושה בזכוכית.

shutterstock_30999802new

בלס דיזיין – www.balas.co.il