מחפשים מוקד עיצובי לחדר השינה? מעצבת ישראלית צעירה מציגה פרשנות רעננה למושגים “ארון” ועיצוב אוריינטאלי-מודרני

 

השקת סדרת ארונות חדשה בעיצוב מורכב ומקורי, נותנת פרשנות חדשנית ויצירתית למשרבייה האוריינטלית המזרחית – קלאסית, ומכניסה אותה לתוך הבית

הקולקציה הקיצית, של חברת הארונות ריביירה, היא משב רוח רענן בסצנת העיצוב המקומית והעולמית. היא משופעת בצבעים חזקים בגוונים דומיננטיים, אך גם עדינים כוורוד עתיק או לבן, והופכת לפריט הבולט, בכל חלל בו היא נמצאת.

 

חדר השינה הישראלי כבר לא יראה אותו הדבר! סדרת ארונות המשרבייה, מעוצבת בצבעים עכשוויים ומכניסה נועזות סגנונית וצבעונית לבית. את קולקציית הארונות החדשה עיצבה מעצבת הבית של חברת ריביירה, טל סגרה-וולנסקי

חברת הארונות ריביירה, משתמשת בטכנולוגיות לייזר חדישות על מנת להוציא לפועל את העיצובים המורכבים. היא משבצת בדלתות הארונות מראות ומשרביות במגוון מרקמים וטקסטורות. הקו החדשני ניתן להזמנה אישית של דוגמא, צבע ומידות.

תמונה גדולה לכתבה

ארונות המשרבייה מקולקציית הטיילור מייד של ריביירה, מעוצבים בכחול ובצהוב עכשוויים.

הקולקציה נועזת ובעלת נראות מלהיבה! עיצוביה של טל מראים שארון הוא לא רק רהיט פונקציונאלי לאחסון, אלא גם פריט עיצובי ואפילו אמנותי, התורם למראה הכללי של הבית. הארונות מתאימים לחדר השינה של ההורים, לחדרי הילדים, האירוח והעבודה,למבואת הכניסה ואפילו לחלל המרכזי של הבית, בפינת האוכל והמטבח. הם הופכים לפריט MASTERPIECE בולט ומרכזי בכל חלל בו הם נמצאים.

 

לוח ההשראה

טל מרבה להשתמש בלוחות השראה, העוזרים לה להתמקד ולפתח ארונות אמנותיים ומקוריים

כשטל נגשת לעצב דגם חדש היא מתחילה בלוח חלק ומוסיפה לו  תמונות וצבעים מעולמות ההשראה שבחרה העוזרים לה לגבש את נראותו. כשזו מתגבשת היא מתחילה בשרטוט הרהיט ובוחנת את דיוקו מול הלוח שבנתה. ההשראה לארונות המשרבייה היא התרבות המזרחית הים תיכונית בכלל, והמרוקאית בפרט, המשופעת במשרביות. אלמנט אופייני לאדריכלות האסלאמית שהתפתחה במטרה לאפשר כניסת אוויר ואור לבית, תוך שמירה על פרטיות. אנו בקיץ והמעצבת החליטה על צבעוניות בהשראת השמש הים תיכונית החזקה, המציפה הכול באור ומסמלת חיים, חום ושמחה כשהשמים והים הכחולים מכניסים קרירות ושלווה. הצבעים כובשים בנוכחותם כל חלל ותורמים לתחושה מלאת חיים וייחודית בבית.

shutterstock_331003058

 

 

ריביירה – www.riviera.co.il