מסתבר שבבואנו לעצב את חדר השינה שלנו, אנו נדרשים לבחור בין ארונות המעוצבים לפי הטרנדים העכשוויים. בין ארונות בנראות מינימליסטית, קלאסית או כאלו המעוצבים באופן מקורי וייחודי.

בקשתי ממעצבת הבית של חברת הארונות ריביירה, טל סגרה, לעשות לנו סדר בנושא.

 

בשל גודלו וחשיבותו הפונקציונאלית, הפך ארון הבגדים למשפיע במיוחד על נראות חדר השינה. האם יש בחירה אחת המוצלחת מכולם?

מן הידוע, שבשל גודלו וחשיבותו הפרקטית, כדאי להקפיד על בחירה נכונה של ארון  לחדר השינה. טל ממליצה לבחור בארון שיהיה לא רק איכותי, אלא גם שיתאים לטעם האישי שלנו ולתחושה או הסגנון אותו אנו מבקשים ליצור בחדר.  על פי ניסיונה אין בחירה הנחשבת למוצלחת יותר. כצעד ראשון כדאי שתבררו עם בן/ת זוגכם האם ברצונכם לעצב את חדר השינה בהשראת הסגנון המינימליסטי, בסגנון אקלקטי, כפרי, או בפרטי ריהוט בנראות מקורית. כל עוד העיצוב וההתאמה בין הפריטים מוקפדים, יכול חדר השינה שלכם להפוך לחלל יפיפה ומפנק, המותאם אישית לצרכיכם ולטעמכם. בחירת הארון מהווה את הבסיס לבחירות העיצוביות שייעשו בהמשך, כמו פרטי הריהוט והאקססוריז.

aei-uaiaeea

גם סוג הארון חשוב!  טל מסבירה שניתן לבחור בין ארונות פתיחה, ארונות הזזה, ארונות עם דלתות מתקפלות או להקצות מקום מיוחד לחדר ארונות

בסיור שעשתה לי טל, באולם תצוגה של ריביירה, למדתי שמכיוון שרבים מחדרי השינה בארץ הם קטנים, הפכו ארונות ההזזה לנחוצים ביותר, הם אינם נפתחים לחלל החדר, מתאימים לנישות, ולכן חוסכים במקום. קיימים גם ארונות הזזה עם טלוויזיה מובנת לחדרים בהם אין קיר פנוי למכשיר. ארונות המאובזרים בדלתות פתיחה או בדלתות מתקפלות מתאימים לחללים גדולים קצת יותר, ואלו שלהם חלל מרווח במיוחד יכולים להתפנק בחדר ארונות מאובזר. ניתן לרכוש ארונות בגבהים שונים, ארונות שאינם מגיעים לתקרה יוצרים תחושה קלאסית ומשפיעים על החלל יותר מארונות גבוהים הנראים כקיר בחדר.

cyaa-aaaa-aei-eiaaeaea-aaueu-uaiu

ארונות הזזה מינימליסטים? קלאסיים? בנראות רטרו מודרנית? או כאלו המשמשים כ “מסטר פיס” בחדר, כדוגמת ארונות המשרבייה בעיצובה של טל?

הארונות, המוצגים באולם התצוגה של ריביירה, מוצעים במגוון גדול של עיצובים, צבעים וחומרים, על מנת שכל לקוח יוכל למצוא את הארון המושלם לחדרו. החברה מייצרת גם  ארונות משרבייה מקוריים, יפהפיים ודומיננטיים, בצבעים עזים ושיקיים של כחול וצהוב או בגוונים על פי בחירת הלקוח. חלק מהדגמים שעוצבו ע”י טל, בלעדית לחברה, מיוצרים על ידי חיתוך CNC מדויק ובאפשרויות שדרוג כמו הוספת מראה, זכוכית שקופה וחלבית, חלקה, מחוספסת ועוד.

 

ריביירה – www.riviera.co.il