עולם העיצוב ידוע כמראה של מה שמתחולל בתרבות בכל תקופה. ואכן המגמה הירוקה הדוגלת בשמירה על הסביבה, עבור הדורות הבאים, הולכת ומתחזקת ונמצאת כאן על מנת להישאר, משפיעה על עיצוב הבית משנה אותו ללא הכר

ניתן לומר בביטחון, ששמירה על איכות הסביבה בעולם בכלל ובעולם העיצוב בפרט כבר איננה טרנד, אלא מגמה חשובה שהולכת ומתחזקת. היא משנה את תפיסתנו כצרכנים ואת צורת החשיבה של המעצבים וחברות הריהוט.

דשא סינטטי  כחול-לבן-כרמל פלור דיזיין

כרמל פלור דיזיין

 

אם בעבר הייתה העלות הגורם המכריע  בשקול קניית ריהוט, היום דורש הצרכן מהיצרן גם מוצר מעוצב שיוצר באופן ששומר על הסביבה

בעבר וכדי למשוך קונים, ניסו החברות לשמור על מחירים נמוכים ככל האפשר, תוך מתן מענה לצרכיו העיצוביים של הצרכן. כיום נכנס אל המשוואה עוד גורם, על המוצר להיות ידידותי, לסביבה ולאדם. השימוש בחומרים רעילים, תהליכי ייצור מזהמים ומפעלים שאינם שומרים על זכויות האדם של עובדיהם אינם מתקבלים יותר בברכה ועל העסק למצוא איזון חדש בין ייצור מוסרי וירוק למחיר משתלם. כל זאת תוך מעקב אחר טרנדים מתחלפים ושמירה על איכות גבוהה של המוצר.

כרמל פלור דיזיין- טפט ירוק מחומרים טבעיים מתכלים, שאינם מדיפים רעלים, או יכול להיות מחומרים טבעיים

כרמל פלור דיזיין

 

התפתחות טכנולוגית המאפשרת פתרונות מתקדמים ובריאים לעובד, לצרכן ולסביבה וייצור מקומי תורמים לאיכות הסביבה בה אנו חיים

מסתבר שחברות ריהוט ישראליות רבות מייצרות ריהוט מקומי על טהרת הכחול-לבן, דבר המבטיח תנאי העסקה הוגנים וחוסך שינוע ארוך ומזהם של הסחורה. גם המודעות לשימוש בתהליכים ובחומרים שאינם רעילים לסביבה הולך וגובר ונותן את אותותיו בנראות המוצרים ובטיבם.

פנטהאוז רהיטים- רהיטי גן עמידים המתאימים גם לפנים הבית

פנטהאוז רהיטים

 

חומרים כמו עץ סחוף או ממוחזר, סגסוגות סינטטיות הניתנות למחזור וכד. מביאים לעיצוב מלא השראה אך מוקפד, מדוייק ועמיד, תכונות המאפיינות את מוצרי העיצוב של העשור האחרון

העשור בו אנו חיים מתאפיין ביצירתיות מתפרצת. השנה פופולארי במיוחד השימוש בעץ בהיר או טבעי ולא מעובד. חלק מחברות הריהוט דואגות למעט בשימוש בעץ, בעוד אחרות, שרהיטיהן עשויים עץ מלא, מקפידות על קניית עץ מספקים המבצעים כריתה מבוקרת – בה ניטע עץ במקום כל עץ שנכרת, ומשתמשות בדבקים ובצבעים שאינם רעילים, הידידותיים יותר לסביבה ולבני הבית. השימוש בעץ סחוף או בענפים לבניית ריהוט הפך לאופנתי, והוא תורם למראה יוקרתי ומיוחד בבית תוך שימוש ב”שאריות” של התעשיה, או בבמבוק – הצומח בקלות ובמהירות. ישנן חברות המוותרות על העץ המלא לחלוטין ומשתמשות בחומרים מתקדמים העשויים מסגסוגות סינטטיות – המייתרות לחלוטין כריתת עצים וניתנות למחזור מלא.

האוס אין הום דיזיין- רהיטים מעץ מלא וחומרים שאינם רעילים ומדיפים

האוס אין הום דיזיין

 

בארץ חמה כשלנו, שמירה על גינה או מרפסת בה שתול דשא טבעי אינה ידידותית לסביבה והמודעות בנוגע לחסכון במים הפכה לכורח, לעומת זאת דשא סינטטיים, ריהוט חוץ מחומרים ירוקים ואמצעי הצללה נכונים – והרי לכם גינה השומרת על הסביבה!

בעקבות הרצון שלא לוותר על מצעים ירוקים, נעימים לעין ונוחים המשלבים חיסכון במים, התפתח תחום הדשא הסינטטי בארץ. כיום ניתן למצוא דשא ישראלי כחול-לבן רך, ירוק ומגוון בגווניו וצורותיו, שנראה ומרגיש ממש כדשא אמיתי ואינו זקוק לטיפת מים או לגיזום! לוחות הדק המלאכותי נראים כמו דק עץ, אך עשויים מסגסוגת מתקדמת של חומרים העמידים לאורך שנים וללא שחיקה, אין צורך לצבוע, לזרוק ולקנות חדש, או לתקן את הדק או את ציפוי הקירות החיצוניים המצופים בהם. ריהוט הגן והמרפסת, זה האיכותי, הפך למעוצב לא פחות מזה של הבית ועשוי חומרים טבעיים, העמידים למזג האוויר. סוככים ופרגולות אלומיניום אינם דורשות תחזוקה ומונעים כניסת שמש הביתה ובזאת חוסכים אנרגיה.

פנטהאוז רהיטים- רהיטי גן מבטון ועץ

פנטהאוז רהיטים