במסגרת אירועי שבוע העיצוב הישראלי קיימה חברת מטבחי זיו תצוגת אופנה מרגשת, בעיצובו של המעצב הישראלי גדעון אוברזון ובהשראת ארבעת עולמות העיצוב של מטבחיה

 

במסגרת אירועי הלילה הלבן בשבוע העיצוב הישראלי 2016, וכחלק משיתוף הפעולה המתמשך בין חברת מטבחי זיו ומעצב הבגדים האגדי גדעון אוברזון, התקיימה באולם התצוגה של זיו בבני ברק תצוגת אופנה מיוחדת שזכתה להצלחה גדולה בקרב אלפי מבקריה.

 

6G8A5515_new2

 

חברת מטבחי זיו ידועה בשימוש בטכנולוגיות מהחדישות הקיימות בעולם ובייצור מטבחים שאינם רק איכותיים אלא גם מצטיינים בעיצוב מרשים ומדוקדק. שיתוף הפעולה עם אייקון האופנה אוברזון, הוליד קולקציית מטבחים המובדלת בארבעה עולמות עכשוויים, בהשראת הקשר בין עיצוב מטבחים ואופנה. שהרי לכל אדם טעם, צרכים והעדפות ספציפיות וכך ניתן  להתאים את עיצוב מטבחו/ה כשם שמתאימים לו/ה בגד מעוצב.


1_malar_full-last-b ÎùάÎòÎÜ ÎÆÎôÎòΣ

 

תצוגת האופנה חגגה את הקשר הזה. לכל עולם מארבעת העולמות של המטבחים הותאמו שמלות המייצגות את נראותו. בהתאם לגישת ההתאמה והנוחות עוצבו השמלות כגלביות בעלות גזרה משוחררת, בשילוב שזירות, חרוזים ומפתחים שנתפרו ביד אמן והעידו על יוקרה וייחודיות.

 

6G8A5537_new2

 

קולקציית המטבחים ה-CLASSIC WHITE, עולם של פשטות, ניקיון, רוגע ומודרניות אלגנטית, יוצגה על ידי גלבייה לבנה וחפה מקישוטים, למעט בצוואר ובמשחקי השקיפות בבד.

 

3__WITHOUT_KAD-last-b 1

 

את  קולקציית ה-NATURE GREEN המאופיינת במראה טבעי, כפרי וחמים אך מעודן ייצגה גלבייה בגוון בז’ בעלי עיטורים יפיפיים של אבני חן, במפתחי החזה והידיים המיוחדים.

גלבייה מעוצבת, אדומה ומרשימה שעוטרה גם היא חרוזים סביב המפתחים המעוצבים בצוואר ובידיים, עוצבה כדי לחגוג את קולקציית המטבחים ה-SPICE RED הנועזת, הצעירה והססגונית.

 

2final  left light

 

קולקציית שמלות שנתנה את הטון לשאר התצוגה, כללה שמלות ערב מתוחכמות ויפהפיות של אוברזון בשחור. אחת מהן, גלבייה בשחור, בעלת מפתחים מיוחדים בצדי הגוף המעוטרים חרוזי זהב וכסף, התאימה לסגנון האורבני, המודרני והיוקרתי של קולקציית המטבחים ה-URBAN BLACK.

 

6G8A5597_new3

מטבחי זיו | www.zivltd.com