דורון

הראשון שהטביע את המושג ‘LESS IS MORE’ (פחות זה יותר) בעיצוב הבית הוא האדריכל מיז ואן רוהה ממייסדי הסגנון המודרניסטי שהשפיע רבות על האדריכלות ועיצוב הבית הישראליים. מסתבר שהיום מגיע טרנד זה גם לעיצוב חדרי הילדים והנוער

חדר_עדי_ורוד-_4500_שח

עיצוב חדרי ילדים ונוער וריהוט למשרד הביתי על פי הטרנד המינימליסטי

הסגנון המודרני – מינימליסטי בעיצוב הבית נותן תשובה לקצב המהיר, לעומס המטלות והאינפורמציה המאפיינים את החיים במאה ה-21. הוא מאפשר תחושת מרחב וניקיון, מתאפיין ברהיטים ואלמנטים עיצוביים מעטים ומשתמש בפלטת צבעים בהירה ומרגיעה. בחברת רהיטי דורון הבינו שהדבר חשוב כפליים בנוגע לילדנו ולכן דואגים לעצב עבורם חדרי ילדים ונוער על פי המוטו LESS IS MORE. פינות העבודה למשרד הביתי ‘דורון office Home’ מעוצבות גם הן בקווים נקיים ומינימליסטיים, משתלבות בכל עיצוב ובכל חלל בבית, ומאפשרות שטח אחסון ועבודה מעוצב.

עיצוב מינימליסטי טוב מתאפיין בקוויים נקיים אך אינו חף מתחכום, הוא מאופק אך עכשווי, נגיש ופונקציונאלי. הקולקציה כוללת מיטות במגוון סגנונות, ארונות, ספריות ושולחנות עבודה. היא בהירה ומעוצבת על ידי מעצבי החברה בקווים פשוטים, תוך ניצול מקסימאלי של חלל החדר והקניית סביבה נעימה לילד/ה ונער/ה כשאת הצבע תמצאו בצבעי המגרות והאקססוריז. העיצוב מאפשר לילדנו לעצב חדר המבטא את סגנונם באמצעות אבזור אישי ולייצר אמירה מקורית ואופנתית.

חדר_מנהל

חומרי גלם מתקדמים המתאימים לטרנד

השבבית של פעם הוחלפה בסיבית המודרנית, חומר עכשווי ואיכותי המשמש את המעצבים והחברות המובילות מאירופה ביצור מטבחים, ארונות ועוד. והיא מתאימה לטרנד המינימליסטי כמו כפפה ליד. ברהיטי דורון גאים בחומרי הגלם שלהם: הסיבית האירופאית particleboard ולוחות המלמין בגימור גוון צבעוני או עץ, מהתוצרת הידועה של Sonae shutterstock_127686902-ex העולמית, שהיא בעלת תו תקן אירופאי מחמיר ISO 2001 9000, תו תקן איכות הסביבה ISO 14001 ותעודות PEFC ו-FSC לניהול יערות אחראי.

 

מחירים הוגנים, איכות ושירות

רהיטי דורון מאפשרת לכל משפחה לרכוש מוצרים מעוצבים מבלי לקחת הלוואה או משכנתא, לקבל תעודת אחריות ל-3 שנים, תאריך אספקה מדויק והכי חשוב – את האפשרות ההוגנת לשלם לאחר קבלת המוצרים!

לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות ללא פשרות. הצרכן הישראלי אכן ‘מצביע ברגליו’, רהיטיה של החברה מעצבים אלפי בתים והיא אחת החברות המוערכות והמובילות בתחומה.

רהיטי דורון- www.doron1949.co.il