הבטון הוא חומר עתיק שעד לאחרונה שימש בארץ רק לבנייה, למרות שבעולם שרים הלל על תכונותיו המופלאות ומרחיבים את השימושים בו מזה כעשור. חברה ישראלית מובילה מפתיעה ומחדשת עם קולקציית רהיטי בטון חדשנית יפיפייה, בהתאמה אישית, המשדרגת כל עיצוב

264404

 כך זה היה

בסוף שנות השבעים התרחש מהפך בעולם הבניה והאדריכלות הישראליים. רמת החיים עלתה בעקבות התרחבות והתבססות מעמד הביניים, השפעות עיצוביות מחו”ל נכנסו והושם דגש על אינדיבידואליות בעיצוב. כל אלו גרמו לתוהו ובוהו ארכיטקטוני.בבתים רבים עורבבו, באופן חסר מומחיות, תפיסות עיצוביות שונות או שלקו בעיצוב יתר מנקר עיניים שלא תאם כלל את סביבתם. באותן השנים נחשב הבטון, בארץ, לחומר בניה זול וחזק, כזה שיש להסתיר על ידי שכבות של טיח, צבע וסיד. בעוד שברחבי העולם הוא נחשב כבר משנות השלושים, לחומר מוערך על ידי אדריכלים ומעצבים מובילים, לא רק לבנייה אלא גם לעיצוב. הגישה המודרניסטית הטביעה את המונח “FORM FOLLOWS FUNCTION” ואדריכלים מפורסמים, כדוגמת קורבוזיה וטדאו אנדו,  השתמשו בבטון החשוף בעיצוב המבנים אותם תכננו.

264400

 

 

בשנים האחרונות, ועם שימת הלב ההולכת והגוברת לעיצוב ירוק ולאיכות הסביבה, תופס הבטון מקום מכובד בעולם העיצוב הבינלאומי והישראלי, הופך ל”כוכב העכשווי” בבית, כחיפוי רצפה, קירות דקורטיביים, משטחי מטבח ועוד.

no name

לראשונה בארץ – קולקציית ריהוט מבטון ועץ

חברת ביתילי לוקחת את הטרנד היפהפה והאקולוגי הזה כמה צעדים קדימה ומציגה הקיץ קולקציית רהיטים ייחודית בשילוב בטון ועץ. השילוב המפתיע בין שני החומרים: הבטון האפור והקר המכניס לחלל תחושת מינימליסטיות תעשייתית והעץ החם, הבהיר והרך המשרה תחושה ביתית, יוצר מראה חדשני ומרתק שמשלב את יתרונות שני החומרים ומשתלב היטב עם סגנונות עיצוב מודרניים שונים.

264396

BETON – קולקציה ירוקה ומרתקת המשדרגת כל חלל

הפייבר צמנט, המשמש בדרך כלל לבניה וחיפוי קירות ורצפות הפך בביתילי לחומר גלם ליצירת רהיטים וכלי בית. הלוחות המשמשים ליצירת קולקציית ה-BETON של החברה מיוצרים בתאילנד בשיטות ייחודיות השומרות על הסביבה. הבודהיזם, הדת הנפוצה בתאילנד בה מאמינים כ-95% מהתושבים, שמה דגש על הקשר בין האדם לסביבתו ועל ההשפעה ההדדית של זה על זו. לכן מאמינים בתאילנד שיש לחיות בהרמוניה עם הטבע ולהיות עירניים וקשובים לדרך בה מעשינו משפיעים על העולם שסביבנו. החומר ממנו מעוצבת קולקציית BETON מורכב מתערובת, ללא דבקים, של מלט, סיליקה (חול מעודן), מים ועיסת עץ שמגודל בצורה מבוקרת למטרות התעשייה. הוא חזק ועמיד במיוחד, מתאים לשימוש בתוך ומחוץ לבית והוא 100% ירוק וידידותי לסביבה. אפילו הדלק המשמש לחימום דודי הכבישה שלו עשוי מחומר ירוק המצוי בשפע באיזור –אורז!

264405 final

שילוב של אידיאולוגיה, חדשנות והתאמה אישית בעיצוב הבית

השילוב של האידיאולוגיה החברתית-סביבתית, עם החדשנות המתכתבת עם טרנדים עולמיים של רהיטי ה- BETON מציב את ביתילי בשורה הראשונה עם חברות עיצוב מובילות בעולם. אך בניגוד להן, ביתילי אף מגדילה ומציעה לצרכן הישראלי אפשרות לעיצוב הרהיט בהתאמה אישית כך שיתאים לו ולביתו בדיוק ויהיה ייחודי וחד פעמי. ניתן לשנות את גודל הרהיט ואת שילובי החומרים המשמשים ליצירתו, לשלב בטון עם עץ או עץ ממוחזר, ברזל ועוד. בין הרהיטים הנכללים בקולקציה ניתן למצוא שולחנות אוכל הניתנים להגדלה, מזנונים, בופה, ספות, שולחנות סלוניים בגדלים שונים ועוד.

264409 + קטן

 

 

ביתילי- לפרטים: 1-700-70-50-70 | www.betili.com