חדר האמבטיה הוא המפלט שלנו מלחצי היומיום, אך לכל אדם סגנון ותחושות משלו לגבי הצורניות והצבעוניות הגורמים לו לחוש רוגע ושלווה. אחד יבחר בעיצוב קר ומינימליסטי בלבן ושחור והשני בעץ ובצבעים חמים. קולקציה חדשה לחדר הרחצה מציגה אינסוף אפשרויות להתאמה אישית כדי שהחדר הפרטי שלכם יתאים לכם בדיוק!

לכל אחד מנגינה משלו

כשאני עוצמת את עיני ומדמיינת את המקום המושלם לרגיעה והתנקות, עולה בראשי מקדש בודהיסטי על ראש הר מיוער אי-שם במזרח אסיה, ממנו אפשר לראות שרשרת אינסופית של הרים ועמקים. יש המוצאים שקט דווקא בשוק הומה, מוקפים אנשים זרים החולפים במהירות, טובלים בצבעים, ריחות וטעמים חזקים, ואחרים בבית אופרה מפואר, ישובים על כיסאות מרופדים ברכות ומקשיבים ליצירה עוצמתית ומהפנטת.

 

PERFECT MATCH 100%

ביום-יום משמש חדר הרחצה בדיוק לזה. הוא החלל היחיד בבית שהוא פרטי וחף מהמולת החיים ולכן חשוב לעצב אותו באופן אישי שיאפשר לנו להרגיש בנוח, בשקט ולבד בעולם. מעצבי חברת BATIO מבינים זאת ומציגים קולקציות חדשות של ארונות ופריטים משלימים (כיורים, ברזים מקלחונים ועוד) לחדר האמבטיה, בהתאמה אישית של עיצובים, סגנונות, חומרים, צבעים, גדלים והדפסים. בחרתי הפעם להציג כמה ארונות בסגנונות שונים, שמציגה החברה לחדרי הרחצה

 

WOODEN MOTIF

 

WOODEN MOTIF – לאוהבי העיצוב הטבעי – מודרני

הארון מחופה בפורמייקה במראה טבעי של עץ אגוז מגורד ומיועד לאוהבי העיצוב הטבעי- החם שאינם מוותרים גם על נראות מינימליסטית עכשווית. הוא מעוצב באופן סימטרי, בקווים אורכיים ישרים ופשוטים ובידית פתיחה בודדת וייחודית הממוקמת בחלקו המרכזי ותורמת למראהו המיוחד. על מנת למקסם נגישות כולל הארון שתי מגירות אמצעיות מאובזרות בפרזול איכותי ושני חללי אחסון בעלי דלתות נפתחות בצדדיו.

 

MODERN- עיצוב עכשווי מקורי

הארון היפיפה הוא בעל מראה אלגנטי נקי ועכשווי, צבוע בצבע אפור אופנתי במגע קטיפתי ושלדתו מיוצרת מסנדוויץ’ בציפוי פורמייקה איכותיים. בארון שטח אכסון גדול בעל דלת נפתחת ושתי מגרות רחבות. לפתיחת המגירות עוצבה ידית מחורצת הממוקמת בחציו השמאלי של הארון ומוסיפה למראהו המקורי, הן מאובזרת במסילות של חברת BLUM הבינלאומית הידועה. ניתן להזמינו גימורים, צבעים וגדלים שונים על פי צורך.

 

clip_image007 - EX

 

מחברים צורות וקווים  – GEOMETRY

הארון מעוצב בקו גיאומטרי נקי המשלב מספר מלבנים בחומרים, גדלים וצבעים שונים המקנים לו מראה עכשווי וצעיר המכניס עניין לחדר הרחצה. יחד עם זאת צבעיו הרגועים, גווני העץ והלבן,  מוסיפים לו מראה שקט ומוקפד. שלדתו עשויה סנדוויץ’ בציפוי פורמייקה איכותית במיוחד, מבנהו החיצוני צבוע בצבע בגימור מושלם ויוקרתי וציפויו הפנימי הוא מפורניר עץ המצפה גם את חזיתות המגרות. ניתן לאבזרו במראה המתאימה לו בעיצובה.

 

RUSTIK – מכניסים את העבר  לבית המודרני

אחד הטרנדים שכבשו לאחרונה את עולם עיצוב הבית הוא ה- Modern-Rustic המשלב חומרים טבעיים בעיבוד מינימאלי גס. הוא נכנס גם לחדר הרחצה כחלק מקולקציית הארונות של חברת BATIO, מעוצב בקו בעל אופי כפרי ומשלב כיור מונח, משטח, רגלים ומדף מרצועות עץ אלון גושני ומבוקע בגימור לקה מט ושטח אכסון המאובזר בחזיתות בגימור אפוקסי מט בגוון קרם. בחלקו התחתון ניתן להניח סלסילות קש, מגבות ידיים מגולגלות וכד.

 

 בטיו | www.batio.co.il