האם גם אתם מאמינים שיש להתאים לכל ילד/ה, נער/ה את חדרם על פי תחביביהם וטעמם? מעדיפים לבחור את פרטי הריהוט וסגנונם מתוך מגוון קולקציות חדשות, עיצובים וצבעים ולהתאימם אישית? לא מתפשרים ובוחרים בשירות ששם אתכם כלקוחות במקום הראשון?

 

מסתבר שישנה חברה, חברת ברזילי, הנותנת את כל אלו ויותר. לכן גדלו דורות על רהיטיה, וכשהם הופכים להורים הם חוזרים אליה על מנת לאפשר לילדיהם את אותה החוויה.

הנה טעימה “על קצה המזלג” מתוך הקולקציות והדגמים החדשים שלה לשנה החדשה

 

הסדרה הלבנה – השקת חדר לירון

החדר החדש מעוצב בסגנון מינימליסטי מודרני ומאופיין ברגליים עגולות ובפרופילים דקים הנותנים לו נופך אלגנטי ויוקרתי. הוא מיוצר מעץ בוק מלא ומשולב MDF בצביעת אפוקסי מוקפדת בתנור, ולכן מובטחת לרוכש איכות מקסימאלית ברמה גבוהה.

חדר לירון

הסדרה הצבעונית – לאוהבי הגיוון והעניין

הסדרה מאופיינת בפרטי ריהוט הניתנים להזמנה בהתאמה אישית. היא משלבת בהם עיצובים מחומרי גלם מגוונים כמו חזיתות בצבע אקרילי של חברת נירלט, מתכות עכשוויות צבעוניות מגוונת, טפטים ופסי קישוט מעניינים,  כשהשמים הם הגבול.

חדר יונתן

הסדרה מעץ מלא – לאוהבי טבע

ילדים שאוהבים טבע ירגישו בבית בחדר של חברת ברזילי שפרטי הריהוט שבו משולבים עץ מלא. העיצובים מתאפיינים בעיצוב כפרי – מודרני ומציעים שילוב יפיפה בין הצבע הלבן שמוסיף תחושת מרחב ורוגע לבין העיצוב שעושה שימוש בקווים ישרים ונקיים.

חדר עומר

עיצוב חדש המתאים לילדים, לבני נוער ואפילו לחדר ההורים

קטנים כגדולים יתאהבו בחדר אורי החדש וחסר הגיל שמציגה חברת ברזילי. החדר האקלקטי – מודרני  מאובזר בארון הזזה בסגנון מינימליסטי, במיטה יפיפייה שלה גב יוקרתי עם תפורים ובשולחן הכתיבה המשלב כוורת עליונה בסגנון קלאסי רומנטי.

ברזילי – www.barzilaynet.co.il