האם גם אתם מאמינים שיש להתאים לכל ילד/ה, נער/ה את חדרם על פי תחביביהם וטעמם? מעדיפים לבחור את פרטי הריהוט וסגנונם מתוך מגוון רחב של עיצובים וצבעים ולהתאימם אישית? אוהבים לקבל שירות ששם אתכם כלקוחות במקום הראשון?

 

מסתבר שישנה חברה, חברת ברזילי, הנותנת את כל אלו ויותר. לכן גדלו דורות על רהיטיה, וכשהם הופכים להורים הם חוזרים אליה על מנת לאפשר לילדיהם את אותה החוויה.

הנה טעימה “על קצה המזלג” מתוך הקולקציה שלה לשנה החדשה

 

אוהבים עיצוב מודרני מינימליסטי?

תוכלו לבחור בחדר מודרני, המעוצב בקווים ישרים ובגוונים מונוכרומטיים של אפור ולבן. החדר משדר אווריריות, ומהווה רקע מעולה לכל נושא שילדכם אוהבים. כמו לדוגמה לאביזרים, מצעים ופוסטרים המתארים הרפתקאות, ספורט, כוכבים ולהקות ועוד.

 

קולקציה המתאימה לילדי טבע

ילדים שאוהבים טבע ירגישו בבית בחדר שפרטי הריהוט שבו משולבים עץ מלא. העיצובים מתאפיינים בעיצוב כפרי – מודרני ומציעים שילוב יפיפה בין הצבע הלבן שמוסיף תחושת מרחב ורוגע לבין העיצוב שעושה שימוש בקווים ישרים ונקיים.

מעדיפים קלאסיות רומנטית?

הקולקציה ניראת כשאובה מהאגדות ולוקחת השראה מפרטי הרהוט הקלאסיים של חבל פרובאנס, האהובים עלינו כישראלים. המיטה והארונות מאובזרים בקרניזים מעוטרים ורגליהם מעוצבות בצורה מעוגלת ויוקרתית. החדר משדר עדינות ומלכותיות.

קולקציה לנסיך ולנסיכה הקטנים

הקטנים יתאהבו בחדרים מהחלומות, כדוגמת דגם עם מיטה שגבה ורגליה מזכירים בצורתם כתר מעוגל. ניתן להוסיף לה מעקה המונע נפילה בזמן שהקטן או הקטנה חולמים בלילה על הממלכה הקסומה שלהם, ומגירות אחסון לצעצועים המלכותיים.

 ברזילי – www.barzilaynet.co.il