יחסית למדינה כה קטנטונת, הראש הישראלי מוכר בעולם כיצירתי ופורץ דרך, לא רק טכנולוגית אלא גם עיצובית. שמות כמו איילה צרפתי מעצבת התאורה, המעצבים התעשייתיים רון ארד ובן שטרית מוכרים ומוערכים ברחבי העולם. מסתבר שגם בתחום דלתות הפנים קיימת חברה המסבה גאווה לשם הישראלי!

כדאי להכיר: חברה שהתפישה העיצובית שלה נובעת מחזונה, להפוך את דלתות הפנים לרהיט מעוצב ולחלק בלתי נפרד מתרבות המגורים בארץ ובעולם

עיצוב הבית העכשווי העולמי, אינו קופא על שמריו. הוא מתקדם ומשתנה ללא הרף ורותם את הטכנולוגיה המודרנית לצרכיו. חברת דלתות פנדור הישראלית היא האחראית בתחומה למהפכה בעיצוב שעברו דלתות הפנים בבית המודרני, מהפכה שהעמידה אותה בשורה אחת עם המעצבים ששינו את חיינו ומביאה לנו גאווה כישראלים. הקולקציה המעוצבת שלה הפכה אותן מאלמנט פונקציונאלי בלבד, לאחד המרכיבים המכתיבים את אופיו העיצובי של הבית. סדרת הדלתות החדשה יוניק הגדילה לעשות כשיצרה עידן חדש בעיצוב הדלתות. הן מעוצבות במגוון גדול, עמידות בפני מים ומזיקי עץ, מאפשרות שילוב חומרים כמו פסי מתכת וחריטות וניתנות להזמנה בגדלים שאינם סטנדרטיים. כשמוסיפים את משקופי הפולימר, של החברה, בעלי ההלבשה השטוחה בחזית, המנעול המגנטי והצביעה האקרילית מתקבלת דלת אולטימטיבית המתאימה לכל דירת יוקרה. חוזקו יוצא הדופן של החומר ממנו עשויות הדלתות מאפשר יצירת דלתות יפיפיות, משקוף דק במיוחד או עגול לגמרי, החלפת משקופי מתכת ועוד. הדלתות מסדרת יוניק מובילות את הטרנד הירוק בזכות השימוש המועט בעץ בייצורן, המצמצם את השימוש במשאב טבעי זה ועוזר לשמור על הסביבה.

פנדור

חברת פנדור זוכה כבר עשר שנים ברציפות בתואר “יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל” בסקרי מכון גיאוקרטוגרפיה בעבור “המבחן של המדינה”

מסתבר שראש יצירתי, מפעל מתקדם מסוגו בעולם והשקעה בפיתוח, פותחים דלת להצלחה בארץ ובעולם. הצרכן הישראלי והעולמי כאחד, לא נשאר אדיש למוצרי החברה, ומגיב בהתלהבות לדלתותיה. חברת פנדור היא כיום יצרנית דלתות הפנים הגדולה והמובילה בישראל תוך שהיא משלבת איכות ייצור, עיצוב עכשווי, התאמה לצרכי הצרכן הישראלי ותודעת שרות גבוהה.

 

פנדור | www.pandoor.co.il