35 שנה של פיתוח, עיצוב וייצור מציבים את דלקוב כחברה הותיקה ביותר בישראל לארונות בהתאמה אישית. מנגריה הפכה, זה מכבר, לבעלת מפעל מודרני ממוכן המייצר אלפי ארונות בחודש ולבעלת רשת אולמות תצוגה בפריסה ארצית

 

נפגשתי עם יעקב חלובה מנכ”ל ובעלי דלקוב ושאלתי אותו על חברתו

יעקב סיפר ש”הודות להקפדה על מקצועיות ועל מצוינות, הפכה דלקוב מנגריה למעצמה ישראלית לייצור וייבוא אישי של חומרי גלם וארונות הזזה. החברה מספקת ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר ומגוון ארונות ופתרונות אחסון באיכות ללא פשרות, והידע שצברה נותן מענה לכל צורך. מחלקת העיצוב והייצור המנוסה מתבססת על מפרטים מקצועיים לתכניות האישיות של דגמי הארונות, והמכשור המתקדם מאפשר יצירת פתרונות העולים מעל הציפיות”. “זו היא מטרתנו” הוא מוסיף “וכבר למעלה משלושה עשורים שהיא דוחפת אותנו להשגת שלמות”.

 

לא בכל יום נבחרת חברה ישראלית לחבור לחברה גרמנית ידועה, לפתח ולעצב איתה ארונות וחדרי ארונות

מצאתי שחברת דלקוב הישראלית ו-RAMPLUS הגרמנית מאפשרות ללקוחות לזכות וליהנות מארונות המותאמים לנו כישראליים, ומדלתות ופרזול באיכות גרמנית. הטכנולוגיה שלהן מאפשרת עיצוב גמיש של דלתות הזזה, גם גדולות במיוחד, תוך כדי שהן נעות בקלות ובשקט על המסילות. הן אטומות, מונעות חדירת אבק ומצוידות בבולמי זעזועים לסגירה קלה ובטיחותית.

דלקוב משיקה לראשונה אולמות תצוגה למטבחים

בחמש עשרה השנים האחרונות עיצבה וייצרה החברה מטבחים יוקרתיים עבור אדריכלים ומעצבים. לאחרונה, ובעקבות דרישת השוק,  השיקה דלקוב אולמות תצוגה למטבחים בראשון-לציון ובנתניה ובקרוב גם באור יהודה.

 

ליווי מלא לאורך כל הדרך

מעצביה המקצועיים של החברה מעניקים לכל לקוח ייעוץ בבחירת פתרונות האחסון הנכונים לביתו ומלווים אותו משלב הבחירה, התכנון והמדידה ועד להרכבה. “כל ארון מבית דלקוב עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר” מוסיף יעקב, “לכן אנו נותנים תעודת אחריות מלאה למשך שמונה שנים, וזמינים ללקוחותינו לייעוץ וסיוע”.

 

דלקוב מטבחים – www.delkoub-kitchens.co.il