השטיח הוא אלמנט בלתי נפרד מעולם אופנת הבית, משתלב בכל חלל, מוסיף צבע ועניין, יוצר תחושה חמה ואינטימית ומעניק מדרך נעים

 

אנו חיים בעולם מהיר ומשתנה. אם בעבר היינו מעצבים את ביתנו פעמים ספורות במשך חיינו, הרי שכיום אנו רוצים להישאר אופנתיים ומעודכנים ולכן חשים צורך לרענן את ביתנו תדיר, עובדה המקשה עלינו תקציבית. השטיח, כמוצר אופנתי מתעדכן גם הוא לעיתים תכופות. בניגוד לפרטי הריהוט המרכזיים והיקרים, מהווה השטיח אופציה מצוינת לרענון מראה הבית ומתאים לטרנדים המתחלפים ולכל סגנון חדש, מבלי להיכנס להוצאות גדולות.

purple

חיפוי הרצפה הוא הבסיס העיצובי הקובע את התחושה בבית כולו. הבית המודרני מאופיין במגוון רחב של פתרונות חיפוי כשהבולט מביניהם הוא השטיח שהופך את ביתנו לעדכני ומודרני

מעבר למטרות הפרקטיות של הפחתת רעשים ושימוש כמצע רך ומחמם, מוסיף השטיח אווירה חמה, נעימה ומזמינה לבית. עוזר לרכך את המראה הקר האופייני לסגנון העיצוב המינימליסטי המודרני ומשדר יוקרה. אפשר להוסיף בעזרתו זריקת צבע, או מרקם מעניין, שיתכתב עם עיצוב כל חלל.

pink

רוצים לרענן את עיצוב הבית מבלי להחליף את כולו? רשת השטיחים המובילה בארץ משיקה בימים אלו קולקציה חדשה, בצבעוניות החורפית, הטרנדית ומלאת החיים המאפיינת את חורף 2017

שנת 2017 תהיה מאופיינת ביתר צבעוניות. החודש מושקת הקולקציה החדשה של מותג השטיחים הידוע כרמל Floor Design, ומספקת פרשנות מרשימה לצבעי העונה של חברת פנטון, שנבחרו בהשראת היציבות והשלווה שמספקים גווני שמים ואדמה, עם חיזוק בדמות גוונים עזים המסמלים חיים. כרמל מוסיפה את הצבעים, בגווני הרקע של השטיחים, במוטיבים ובדוגמאות.

הכחול, שהחל להראות בשנה שעברה, מקבל השנה חיזוק בקולקציה והוא ללא ספק הצבע הדומיננטי של השנה.

blue

לצידו מופיע הכתום, שהופך גם הוא לחשוב ומופיע בשילוב עם גווני מוקה וחמרה חמים כשיחד הם יוצרים צבעוניות נעימה ומלאת חיים.

הבשורה החדשה בקולקציה הוא הצהוב “כורכום” המופיע כרקע או כמוטיב לצד האפור הקלאסי.

yellow

מבחינה צורנית ממשיך המראה המחוק והמיושן, שמקורו בהשראה משטיחים עתיקים, ללוות את עיצוב השטיחים, כשלטקסטורה תפקיד מרכזי בעיצובם. טכנולוגיות חדשות, המאפיינות את כרמל Floor Design, מאפשרות יצירת שטיחים נמוכים וצפופים ומהוות אטרקציה בשוק השטיחים העולמי.

 

רשת כרמל Floor Design

יוצאת במבצע סוף שנה

עד 50% הנחה

על כל השטיחים

בתוקף עד ה-31.12.16

 

כרמל פלור דיזין – www.carmelfloor.co.il