רבים מאיתנו מנצלים את תחילת האביב לחיפוש שולחן אוכל מתארך שיתאים לאירוח ויעדכן את העיצוב בביתנו. חברת דגם מציגה שולחן חדש פרי עיצובה שמלביש את פינת האוכל בחומרים טבעיים ובשיק עדכני

כישראלים, אנו נוהגים לארח ולהתארח ולכן אנו מעדיפים לחפש ולרכוש שולחנות אוכל נפתחים, שבלעדיהם האירוח מסורבל עד בלתי אפשרי. חברת דגם, הידועה כמתמחה בתחום יוצאת בקולקציה חדשה לקיץ 2017, המשלבת בין צרכי היום-יום לצרכי החג ומציגה את שולחן “שאטו” העשוי עץ אלון מבוקע.

 

מינימליזם וחומרים ירוקים בפינת האוכל

שולחן “שאטו” של דגם, מעוצב בקווים ישרים ונקיים כראוי לעיצוב המודרני העכשווי, מיוצר מחומרים טבעיים, ומשלב פלטת עץ פראי ויפיפה עם רגלי מתכת אלכסוניות. השולחן, שמידותיו  110X200 ס”מ, נפתח בקלות בעזרת מנגנון טלסקופי, המאפשר פתיחת אמצע קלה של 4 הגדלות בנות 50 ס”מ כל אחת, למידות של 110X400 ס”מ ומתאים עצמו לאירוח של עד 18 סועדים! ניתן לשנות את מידות השולחן או לבחור מכל סוגי העץ שמציעה דגם, על מנת לקבל התאמה מושלמת לבית ולצרכי המשפחה.

כדי להשלים את עיצוב החלל המרכזי של הבית מציגה החברה שולחן סלוני בעיצוב תואם לפינת האוכל החדשה

דגם רהיטים מציגה, בהתאמה לשולחן האוכל החדש, שולחן סלון חדש העשוי אף הוא עץ אלון מבוקע ורגלי מתכת מעוצבות. הוא מוסיף אופי ייחודי לחלל, תוך הפיכת הבית למקשה עיצובית אחת יפיפייה, מעדכן את המראה, ומתאים למגוון סגנונות עכשוויים כמו הכפרי, התעשייתי, המינימליסטי והרטרו שכולנו אוהבים.

דגם רהיטים | www.degemltd.co.il