קולקציה עכשווית ואיכותית לחדרי הילדים, מושפעת מצבעי השנה, הוורדרד, הכחלחל, הלבן וגוניהם, ומוצעת במחיר הוגן המתאים לכל כיס

כשמעצבים קולקציה, יש לצאת ו”לצוד” מקורות השראה, שיכתיבו את הכיוון העיצובי. לפעמים, ההשראה מוצאת אותנו לפני שבכלל יצאנו לדרך, ויש רק לחפש מקורות משלימים, שייחדו את שפת הקולקציה ויחמיאו למקור ההשראה העיקרי. בעולם העיצוב, טרנדים עונתיים או שנתיים מכתיבים למעצבים פלטה מסוימת של צבעים, חומרים, סגנונות ועוד, מהם שואב כל אחד ומיישם בסיפור משלו.

ארון הזזה ורוד עם בהירות

הקולקציה מאפשרת לעצב את חדרי הילדים והנוער בריהוט טרנדי על פי צו האפנה העכשווי

מותג הרהיטים הישראלי, רהיטי דורון, המציע ריהוט איכותי ומעוצב במחירים משתלמים במיוחד לחדרי ילדים ונוער, דואג להישאר עם יד על הדופק בכל הנודע למגמות העולמיות בעולם העיצוב, ושואב השנה השראה מצבעי השנה, הוורדרד, הכחלחל והלבן.

הוורוד והכחול, נחשבו מתמיד לצבעים המיועדים לחדרי הילדים כשבמתכונתם הקלאסית מיועדים הוורודים לבנות והכחולים לבנים. השנה החליטו מומחי חברת פנטון העולמית לחגוג רב תרבותיות ונזילות ומגדרית, והפכו את השימוש בהם ללגיטימיים לשני המינים.

פרטי הריהוט האיכותיים של רהיטי דורון מאפשרים לשנות, לערבב ולהתאים את הצבעים בחדרי הילדים לאופנה החדשה, ללא קשר למין הילד/ה, כשהם מוספים לבסיס הלבן ממנו מעוצב הרהיט. פלטת הצבעים משרה רוגע ושלווה על סביבת הילד/ה ומשפיעה לטובה על תחושתם והתנהגותם.

 


new_בנות

לוח ההשראה

בעיצוב הקולקציה נעזרה מעצבת הבית של רהיטי דורון, האדריכלית רונית טל, בלוח השראה המורכב מעקרונות העיצוב המינימליסטי-מודרני, הדוגל בפשטות ויזואלית, בקווים ישרים ונקיים ובשימוש בצבע הלבן כבסיס. הלוח עודכן בצבעים הורודים והכחולים העכשוויים והושפע מהמגמה הדוגלת בשימוש בחומרים ירוקים. הרהיטים מיוצרים מלוחות עץ מתועש בעל תו תקן אירופאי לאיכות הסביבה ותעודות לניהול יערות אחראי.

 

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il