בבואנו לעצב או לחדש את ביתנו תם עידן כיתות הרגליים! המגמה העולמית והמקומית של ריכוז קניות במתחם קניות אחד, התפשטה בשנים האחרונות גם לתחום עיצוב הבית. הכירו את המרכז לריהוט בו תוכלו ביום אחד לחדש את כל חדרי הבית במחירים נוחים והוגנים ומבלי להתפשר על עיצוב עכשווי, מעודכן ובאיכות מעולה

 

הארץ מוצפת בקניונים ומרכזי הקניות בהם מרוכזות עשרות חנויות המציעות מוצרים שונים במיקום אחד. מגמה זו מתאימה במיוחד לאורך החיים הקדחתני בארץ, שכן הם חוסכים מהצרכן זמן רב. רבים מרכזים את קניית מצרכי המזון, הניקיון, הקוסמטיקה, הספרים, ההלבשה ועוד ביציאה אחת. הקניונים מספקים גם את הצורך בבלוי עם חברים ובני משפחה. בשנים האחרונות הגיע טרנד זה גם לתחום הריהוט!

מזנוני כהן

 

לרכוש את כל הריהוט לבית במקום אחד

המרכז הישראלי לריהוט באזור התעשייה המערבי ראשל”צ, הוא מהגדולים והוותיקים בארץ. הוא רכש לעצמו שם של מרכז המאפשר לצרכן מגוון גדול של ריהוט מעוצב ואיכותי, במגוון סגנונות גדול ובמחירים נוחים והוגנים. המרכז כולל כשישים חנויות בשטח של למעלה מ-10,000 מ”ר! כך שכל אחד יכול למצוא רהיטים שיתאימו לסגנון העיצובי ולצרכיו האישיים. המרכז הישראלי לריהוט מציג מותגי ריהוט מהמובילים בארץ, לצד חברות בוטיק קטנות וייחודיות, המציעים מוצרים מעוצבים המיוצרים במיטב הטכנולוגיות, המעודכנים בטרנדים החדשים ביותר בעולם העיצוב והמעסיקים את מיטב אנשי המקצוע בתחומי עיצוב הפנים. ניתן למצוא במתחם חדרי שינה ומזרנים, מערכות ישיבה, שולחנות סלון ומערכות קיר, קונזולות, ארונות קיר וארונות אמבט, פינות אוכל, חדרי ילדים ונוער ועוד, ולרהט את כל הבית ביום אחד, באווירה שקטה ונעימה, כשהתאמת המוצרים וסגנונם קלה ונוחה במיוחד.

ריביירה

 

לרכוש ריהוט עם אחריות ושירות

המרכז מפעיל מערך בקרה שוטף ונוקשה על החנויות וכמו גם קו שירות לקוחות ידידותי, אחראי ואמין שפועל למען הלקוח אל מול נותני השירות, במקרה ונתגלתה בעיה או מחלוקת. כך יודע הלקוח שיש על מי לסמוך ושניתן לרהט את הבית בשקט ובבטחה.

ריביירה

 

המרכז הישראלי לריהוט הפך לפופולארי גם בקרב הצרכן המחפש לרהט את ביתו בריהוט עכשווי ומעוצב, במחיר סביר, ומבלי לקחת משכנתה, וגם בקרב המעצבים המביאים את לקוחותיהם  אניני הטעם ובעלי תקציב גדול יותר. בעקבות הצלחתו נפתח מרכז נוסף של המרכז באזור התעשייה של העיר אשדוד שזוכה להצלחה לא פחותה, וביחד הם משרתים למעלה ממיליון תושבים!

 

המרכז הישראלי לריהוט | co.il.המרכזהישראלילריהוט.www