קולקציית קיץ 2016 של רשת ביתילי חוגגת את העושר והצבעים שמסמלים את הקיץ, ומציגה קולקציה מרהיבה של טרנדים עכשוויים כמו אקלקטיות מודרנית, ריהוט וטקסטיל ייחודיים בעבודת יד

 

הבית מתלבש באקלקטיות עשירה, עליזה ומעוצבת

בעקבות התפתחות המדיה הדיגיטלית הפך העולם לכפר גלובאלי קטן כשבלחיצת כפתור, אנו נחשפים ומושפעים מתרבויות וסגנונות עיצוביים שונים מרחבי העולם. כתשובה לכך הטביעה רשת ביתילי בארץ את המושגים MIX & MATCH והום סטיילינג – שהפכו לשגורים בפי כל אחד מאיתנו ושינו את תפיסתנו לגבי עיצוב ביתנו. ואכן, הקולקציה הקיצית של הרשת מאפשרת לנו לערבב בין פריטי ריהוט ועיצוב מתרבויות וסגנונות שונים. ניתן כדוגמא, לערבב בין פריטים מעץ טבעי גס או מעובד, לפריטים תעשייתיים מברזל, או למינימליסטיים ומודרניים ובצבעוניות עשירה. ניתן למצוא מוצרים שעיצובם מושפע ממספר סגננות, כדוגמא: ספת עץ המרופדת בלבן מודרני במראה מנימליסטי ומאובזרת בגלגלי מתכת תעשיתיים שחורים ומאסיביים, המדגימה את הטרנד באופן מושלם.

263881_copy

 

טרנד ה-Hand Made חוזר לעיצוב הבית

טרנד עולמי, עכשווי שמתבטא בקולקציה הינו טרנד ה-Hand Made. המינימליזם הקר המאפיין את הבית המודרני מתקשט בפרטי עיצוב המוסיפים לו חמימות ביתית של פעם, ומיוצרים בעבודות יד מסורתיות מכל העולם. הרשת מייבאת פריטים ובדים שנטוו או נרקמו ביד, או שיוצרו בטכנולוגיות חדשניות המאפשרות פריטים ייחודיים שנראים כאילו נעשו ידנית. ביתילי מייבאת שטיחים ארוגים בעבודת יד מכל העולם, ספות, כורסאות, כריות שכסויין רקום או מודפס בדוגמאות אתניות שבטיות, רהיטים העשויים גזעי עץ בלתי מעובדים וסלי קש קלועים וייחודיים.

zan_262263_copy_21

 

קולקציית ריהוט עכשווית ומעוצבת לגן ולמרפסת

בילוי ואירוח בגן ובמרפסת חשובים לנו מאוד כישראלים! הקולקציה של רשת ביתילי לגן מטשטשת את ההבדל שבין ריהוט הפנים והחוץ. היא צעירה, מעוצבת להפליא והופכת כל גינה ומרפסת למעין סלון שני נוח ויפיפה. אחד ממאפייני הקולקציה הוא השימוש בחומרי פנים שעברו עיבוד מיוחד, כמו כותנה, עץ ועוד שהופך אותם לעמידים בחוץ. שימוש באביזרי עיצוב משלימים כריות מקושטות, כלים מעוצבים וסלי קש קלועים בעבודת יד מספקים נוחות בחוץ, מתאימים גם לבית ומעוצבים באופן המכניס תחושה אקלקטית, חמה לכל חלל.

IMG_0122

להרכיב שפה עיצובית משלנו

ביתילי היא רשת ארצית, הגדולה ביותר לריהוט ועיצוב הבית בארץ והיא מציעה ללקוחותיה ריהוט ופריטי עיצוב משלימים, עדכניים ואיכותיים, במחירים שפויים, המתאימים לצרכן הישראלי. היא מתעדכנת תדיר ומביאה קולקציות מהחדשות והמרגשות ביותר בעולם העצוב. מאפשרת לרענן ולעצב את הבית מבלי לערוך בו שינויים דרסטיים ובעלות נמוכה יחסית, כשכל אחד יכול להרכיב שפה עיצובית אישית משלו בביתו.

IMG_0023

ביתילי | www.betili.com