קולקציית המטבחים היוקרתית של חברת מטבחי דקל MASTER KITCHEN לשנת 2018 משלבת בין הלבן הקלאסי, האהוב עלינו הישראלים, עם האפור הכהה והחם והשחור הדרמטי. שילוב השומר על מראה מינימליסטי תוך הוספת עניין ויזואלי ותחושה יוקרתית

 

צבעי הלבן והאפור אהובים במיוחד על האדריכלים, המעצבים והצרכנים הישראליים. הם מכניסים לבית תחושת שקט, רוגע והרמוניה, ומאפשרים תחושת גודל גם בחללים קטנים. למטבח בלבן ובאפור ניחוח נצחי, אלגנטי ונקי עיצובית. הוסיפו למשוואה את השחור שחזר ובגדול לעיצוב המטבח העולמי וקבלו סקלת צבעים על זמנית המתאימה לחומרים ולסגנונות המודרניים. הצרכן המקומי מעודכן בטרנדים בינלאומיים ואוהב לחדש ולכן משתמש בה ובגדול. חברת מטבחי דקל MASTER KITCHEN המייצרת מטבחי יוקרה איכותיים מזה שנים, מציגה קולקציית מטבחים חדשה, בצבעים אלו!

 

נמשכים למודרניות לבנה במטבח?

ההתפתחויות הטכנולוגיות המאפשרות יצירת חיפויים לחזיתות ומשטחים עמידים וקלים לניקוי, גרמו ללבן לככב בעיצוב המטבח העכשווי.

חברת דקל MASTER KITCHEN, הייתה מהראשונות לזהות את הטרנד ולהכניס חומרים אלו לעיצוב וייצור מטבחיה הלבנים והיפהפיים, האיכותיים והפרקטים, העמידים לאורך שנים.

השחור הקר והאפור הכהה החם, כובשים את עיצוב המטבח בסערה מינימליסטית

אל הלבן הצטרפו השנה הצבע השחור העצמתי, שהוא כיום הצבע הטרנדי ביותר בעיצוב המטבח העולמי וגוונים כהים אך חמים, של אפורים שהפכו לפופולאריים ביותר גם אצלנו. חברת מטבחי דקל MASTER KITCHEN חוגגת את הטרנד בקולקציה מלהיבה לשנת 2018 המשקפת את הנטייה העולמית תוך התאמתה לקהל הישראלי. היא יוצרת שילובים בין הלבן לשחור, ובין השחור לאפור ומציגה מטבחים במראה מינימליסטי, דרמתי ויוקרתי.

רוצים להכניס חום ביתי למטבח? הוסיפו נגיעות של עץ פראי כדי שיאזנו  את המראה המינימליסטי

אלו הרוצים לעדן את המינימליזם הקר מבלי לוותר על חמימות ביתית וחומרים מהטבע, ימצאו בקולקציה מטבחים בהם נוסף לצבעי הלבן, האפור או השחור, עץ בהיר או אקזוטי, בצורת חיפויים לדלתות ולאי או לחלופין בשולחן האוכל ובמדפים פתוחים.

 

מטבחי הדקל – www.hadekel.com