חולמים על בית יפיפה ועדכני? הוסיפו לפרטי הריהוט, גופי תאורה עכשוויים בצבעים ומחומרים טרנדים, שלבו פרטי אקססוריז מתאימים והפכו אותו למעוצב ומיוחד

 

האקססוריז לבית מסתמנים כמתנות הלוהטות ביותר לחג. ניתן לבחור מתוך שפע רחב של סגנונות, עיצובים ומחירים ולשמח את המארחים במתנה מותאמת אישית שתשדרג את עיצוב ביתם

חג הסוכות שבפתח הוא אחד החגים המשפחתיים והחברתיים ביותר בשנה. הישיבה יחדיו, משפחה, חברים ושכנים תחת הפרגולה או המרפסת שהוסבו לסוכה והערך החשוב המתווסף לה בדמות “הכנסת אורחים”, הם מסממניו המובהקים. המארחים פותחים את הבית והלב ומטבע הדברים נהוג להביא להם מתנות חג. לכן מחפשים הישראלים, לפני החג ובחול המועד, מתנות שיהיו לא יקרות ולא זולות, איכותיות ופונקציונאליות, מקוריות וטרנדיות אך אל זמניות כשרבים מוצאים את מבוקשם ברשת ביתילי.

רשת ביתילי מציגה לצד קולקציות הריהוט שלה פרטי הום סטיילינג יפיפיים וגופי תאורה טרנדים שהם המילה האחרונה בעולם העיצוב. השתמשו בהם נכון בהלבשת הבית ותוכלו בעזרתם לקבל חלל עדכני ומעוצב לעילא

האקססוריז של הרשת מוצעים כמוצרים משלימים לרהיטים, בסגנון דומה, או שונה ותואם. הם יוצרים עניין וגיוון, מחמיאים לחלל ומכניסים תחכום עיצובי לבית. פריטים אלו הם המתנה המושלמת לחג והם טרנדיים ויפיפיים, תמצאו אותם בטווח מחירים ועיצובים רחב המתאים לכל בית ולכל סגנון, כשלצידם גופי תאורה עדכניים המשלימים את המראה הכולל. חשוב לדעת שבשנים האחרונות יצא עולם התאורה מהצללים והפך את גוף התאורה מפריט שימושי למוצר מעוצב, ואפילו לפסל סביבתי שלעתים קרובות מהווה את המוקד העיצובי של הבית.

בחירה נכונה בפריטי נוי כמו תמונות דקורטיביות, אגרטלים או כריות נוי, תהפוך כל חלל לעכשווי ומעודכן ותפיח חיים ואופי בבית

אפשרות נוספת היא לבחור פריטים שאינם רק יפים וטרנדיים, אלא גם פונקציונאליים. ברשת ביתילי ניתן למצוא בנוסף לשטיחים, לכריות, לתמונות, לפסלים, ולאגרטלים גם כדים, סלסילות וקערות, שעוני-מטבח, מנורות שולחן ועוד, כשכולם מגיעים במגוון הסגנונות העונתיים ומתאימים לפרטי הריהוט המגוונים המוצגים באולמות התצוגה של הרשת, ברחבי הארץ.

קולקציית תאורה חדשה ומלהיבה

לאחרונה, ועם התפתחות הטרנד התעשייתי נכנסו לאופנה, בבירות העיצוב בעולם, גופי תאורה המתהדרים בחוטים ובנורות חשופים וארוכים המאפשרים לתלותם בצורות שונות כיד הדמיון והצורך, בכאלו המעוצבים ממתכת וזכוכית, או בגופים גיאומטריים המעוצבים מברזל. רשת ביתילי, ידועה ככזו הדואגת להישאר עם היד על הדופק ולהציע ללקוח הישראלי את הטרנדים העולמיים החמים ביותר בעולם העיצוב. בסתיו זה היא מציגה קולקציית תאורה הכוללת מגוון גופים ייחודיים המתכתבים עם הטרנד, ממלאים את הבית בחמימות מודרנית ומעוצבים מחומרים ושילובים ההופכים את המנורה לפריט עיצובי-אמנותי לכל דבר.

לערבב, לשלב, למתוח לפינות שונות בחדר וליצור יצירה חדשה מאור

מעצביה המומחים של רשת ביתילי ממליצים ליצור הרמוניה עיצובית בין גוף התאורה לחלל כולו. יתרונה הבולט של המגמה העכשווית, המאופיינת בערבוב עולמות וגמישות ויזואלית, הוא היכולת לשלב טרנדים שונים בחלל אחד. מנורות החוטים, למרות עיצובן החשוף והתעשייתי, הן עדינות, גמישות בצורתן ומאפשרות משחק עם אורך החוטים וצבעם. ניתן לתלותן מעל הפריטים הבולטים בחלל והן מתאימות לסגנונות עיצוב רבים. הרשת מציגה גם גופים המעוצבים מחוטי ברזל או זכוכית שאינם מכבידים על שדה הראיה ויוצרים כיסוי מינימאלי לנורה החשופה, שבגרסתה המודרנית מוסיפה ערך אסתטי משל עצמה.

רוצים להיות אופנתיים ומעודכנים? כדאי לדעת שמגזיני העיצוב הנחשבים כמו אל דקור האיטלקי, מגזין האדריכלות האמריקני ארכיטרטורל דייג’סט ואחרים, הכתירו את צבעי הזהב והשחור כמובילים בעיצוב הבית ב- 2017-18

הזהב, צבע שהיה יוקרתי תמיד, חוגג ובגדול בפרטי הסטיילינג היפיפיים שמציגה רשת ביתילי. הוא מגיע במנעד רחב של גוונים בהירים ומשתלב באופן נפלא בצבע השחור שכבר בא לידי ביטוי בבתים של רבים מאיתנו הישראלים, ומככב בארונות המטבח, במערכות המדפים ממתכת, במסגרות התמונות ועוד. ובא לידי ביטוי בחלק מהפריטים וגופי התאורה החדשים של הרשת.

ביתילי – www.betili.com