ארון הבגדים הוא רהיט התופס מקום רב בחלל, לכן הפך לאלמנט משמעותי בעיצובו וכדאי להתייחס אליו לא רק מההיבט הפונקציונאלי, אלא גם מהזווית האסתטית. חברת הארונות ריביירה  מהמובילות בתחום, מציגה בימים אלו קולקציה עכשווית ומעוצבת של ארונות רחף יוקרתיים, ומשדרגת את איכות חיינו בכל הנוגע לאחסון, נגישות, חדשנות ופרקטיות

 

עיצוב ברמה גבוהה ועדכנית, איכות, חדשנות ופרקטיות, אלו העקרונות המובילים את רשת הארונות ריביירה והבאים לידי ביטוי בקולקציית ארונות הרחף של החברה.

הארונות מאובזרים בדלתות הזזה רחבות במיוחד המסתירות את מסגרת הארון מכל צדדיו ומאפשרות נראות נקייה ומודרנית לחלל. הן נעות בקלות מפתיעה, למרות רוחבן ומשקלן, מסילות ההזזה שלהן נסתרות ומאובזרות במנגנוני טריקה שקטים. השימוש במסילות הנסתרות יוצר אשליה שהדלתות מרחפות באוויר, מפחיתות מכובדן הויזואלי ומקנות לחדר תחושה מרווחת וקלילה. כמו כן, מכיוון שהדלתות נפתחות הצידה ולא כלפי חוץ, חוסכים הארונות מקום רב ומתאימים גם לחדרים קטנים.

עיצוב פנים ליעד יוסף – צילום אלעד גונן

בקולקציה חמש סדרות שונות של ארונות בשלל גוונים וסגנונות, המיוצרים ממגוון חומרי הגלם והטכנולוגיות החדישות המאפיינות את ריביירה, ולכן מאפשרות מנעד רחב של עיצובים, מחירים ומידות המתאימים לכל אחד/ת.

הקולקציה שואבת השראה ממגמות עיצוביות עכשוויות, ביניהן בולטת מגמת החזרה לטבע, ומשתמשת בחומרים כזכוכית, חיפויים מדוקקים ועץ. הארונות מאובזרים בתאורה פנימית, במגוון חיפויים במראה יוקרתי, באביזרי אחסון מתקדמים לנוחות מרבית, ואפילו בטלוויזיה חדשנית בקו שטוח המתמזגת עם דלת הארון.

 

הסדרות השונות כוללת דגמים של ארונות בקו אחד נקי ואחיד כמו ה”LEVEL ONE PRO“, המאובזר במנגנון איטלקי חדשני המאפשר פתיחה דו צדדית של הדלתות.

דגם נוסף של ארון יפיפה בקו אחד, המתאים לסגנון עיצוב הייטקיסטי ומינימליסטי, הוא ה”מון בלאן” המאובזר במנגנון בפיתוח ישראלי ייחודי ומאובזר במערכת מולטימדיה איכותית, המאפשרת חווית צפייה ושמיעה מושלמים.

 

הרשת מציגה גם ארונות רחף במחירים גמישים ונגישים מסדרות מגוונות.

 

ארונות ריביירה – www.riviera.co.il