סולריס

בשנת 1988 החליט זוג יזמים ישראלי להקים חברה לסוככים גם לבתים פרטיים, והצליח בגדול! כיום ניתן לראות סוככים במרפסות ובחלונות של אלפי דירות ובתים והם הפכו לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הישראלי המודרני.

מובילה את השוק ויוצרת טרנדים בעיצוב המרפסת והגן

חברת סולריס ידועה כאחראית למהפכה בתחומה, היא מובילה את השוק ומקפידה להביא ללקוחותיה, אניני הטעם, את החידושים העדכניים ביותר בעולם בתחום מוצרי ההצללה החכמים. בנוסף, בזכות חוק הפרגולות שנכנס לתוקף בשנת 2014 ניתן לקבל כיום היתרי בנייה לפרגולות בקלות ובמהירות וללא הליכים בירוקרטים מייגעים.

 

743.65.000

פרגולות אלומיניום חכמות שכבשו את אירופה וישראל

הפרגולות מיובאות מאיטליה ומיוצרות מחומרים איכותיים, אינן מצריכות תחזוקה ומשווקות במגוון סגנונות ודגמים. חלקן מאובזרות ברפפות מתכווננות מאלומיניום, מופעלות באמצעות מנוע או ידנית ומאפשרות שליטה בכמות האור, ההצללה והאוורור הרצויים לנו.

מערכות ההצללה GENNIUS עשויות אלומיניום ולהן גג מבד פי וי סי מיוחד, חסין אש ואטום למים ואור, המאפשר את קיפולו בימים שטופי שמש ואת פתיחתו כשגשום, וכל זאת בלחיצת כפתור.

בימים אלו משיקה סולריס פרגולה מתכווננת המאובזרת בשלבים רחבים המותקנים בצורה אופקית. כל דגמי הפרגולות נותנים הצללה מלאה ומגנים באופן מוחלט מגשם.

gennius

סוככי קסטה מעוצבים

סוככי הזרועות של חברת סולריס אידיאלים לאקלים הישראלי, נפתחים ומתקפלים חשמלית וידנית והפכו לנפוצים בזכות יעילותם בהצללה והגנה בפני השמש ובזכות עיצובם היפיפה. סוככי הקסטה היוקרתיים נאספים לתוך קסטה מאלומיניום השומרת על כל חלקי הסוכך, משתלבת עם קירות הבית ומאריכה את חיי המוצר בשנים רבות.

תמונה-גדולה-להתקרב-לסוכך

סולריס- לפרטים: 1-800-666-686 | www.solaris-ltd.co.il