מוצרי האלומיניום הם מהפריטים החשובים ביותר למעטפת הבית ומהווים את אחת ההוצאות הגדולות בבנייתו. החודש, יוצאת אחת החברות הבולטות בתחום במבצע מיוחד שיקל על קהל הבונים והמשפצים בתכנון הבית והתקציב.

 

אם אתם בונים או משפצים כדאי לכם לקרא

רכישת חלונות ודלתות אלומיניום לפתחי הבית החיצוניים היא ההוצאה הגדולה ביותר בבניית או בשיפוץ בית! הוצאה המשפיעה רבות על ניראותו החיצונית והפנימית ועל הבידוד התרמי שיוצר אקלים נוח בתוכו וחסכון ניכר בהוצאות לאורך השנים. בחירת החברה הנכונה, הפרופיל המתאים והזכוכיות שבתוכו היא החלטה כבדת משקל שתשפיעה רבות על איכות החיים שבבית ולאורך שנים.מעבר לשילוב מפרט האלומיניום בתכנית הבית, ובגלל חשיבותו הגדולה של המוצר למבנה הבית, יכולה חברת אלומיניום מקצועית לייעץ ולתקן בתוכנית, פרטים חשובים כעובי קירות, אופציות להתקנת מסילות שקועות בתוך הקיר וכדומה עוד לפני תחילת העבודה על השלד. חברת כוכב, היא חברה ישראלית מובילה, חדשנית וייחודית בתחום האלומיניום לבניה פרטית יוקרתית ולדירות, הידועה בפיתוח פרופילי אלומיניום מיוחדים ומוגני פטנט, תוצרת כחול לבן, באיכות גבוהה ביותר ובעיצוב דק ויוקרתי.

 

חבילת פרמיום חינמית למוצרי האלומיניום האיכותיים והייחודיים בארץ

חברת כוכב יוצאת לקראת החגים במבצע חדש שנועד לעזור ולהקל על קהל הבונים והמשפצים בתכנון ביתם. כעת ניתן להזמין פגישת ייעוץ חינמית, בת שעתיים, עם יועץ אלומיניום מקצועי של החברה. בפגישה יקבל הפונה מפרט אלומיניום מלא לבית לפי תכניותיו האדריכליות, הכולל תכנון פתחים אופטימאלי, וייבנה עבורו תקציב המתאים לצרכיו, לטעמו ויכולותיו.

 

 

הילית 3

 

מוצרים ישראלים מעולים המייתרים את הצורך ברכישת מוצרים מקבילים מחו”ל

למוצרי האלומיניום דרגות שונות של חוזק, עובי, גמישות ורמות בידוד, המושגות על ידי צורות עיבוד שונות של החומר. בארץ, בדרך כלל, ניתן לקנות מוצרי אלומיניום פשוטים יותר או מוצרי אלומיניום בייבוא מאירופה, שאיכותם ויכולת בידודם גבוהים אך הם מאוד יקרים. כמו כן, קניית מוצר מחו”ל משמעה שירות לקוחות ואחריות הנמצאים מעבר לים, כך כשמתעוררת בעיה העזרה מתקבלת לאחר זמן. חברת כוכב ייחודית בכך שהיא מציעה פרופילים באיכות מוצר ובידוד מעולים ובעיצוב דק ויוקרתי, המיוצרים ומורכבים בארץ. לכן מחיריה אטרקטיביים מאלו של המוצרים המיובאים,  והיא מספקת ללקוחותיה אחריות אמת ושירות מיידי, אדיב ומקצועי.

 

כוכב אלומיניום | www.cochav.co.il