קולקציה חדשה של רהיטים, אקססוריז ושטיחים, הופכת כל בית ומרפסת למעוצבים ועדכניים ונמכרת ע”י חברת פנטהאוז במחירים נוחים, באולם התצוגה המחודש שלה בתל-אביב

חברת פנטהאוז רהיטים ידועה כחברה המייבאת רהיטי יוקרה ייחודיים, ממיטב החברות ומעצבי העל בעולם. בימים אלו משיקה החברה, באולם התצוגה הענק שלה בת”א, קולקציה חדשה תחת הקונספט Total Design For Less

באולם התצוגה המחודש מוצגים רהיטים לכל הבית, רהיטי גן, שטיחים, אקססוריז, פופים ומוצרי עיצוב נלווים כשכולם מתומחרים במחירים נגישים ואטרקטיביים. הקולקציה מאפשרת לכל אחד/ת לרהט את ביתו/ה ברהיטי ופרטי איכות מעוצבים בקפידה, או להוסיף פריטי ריהוט בודדים, כך שיתקבל מראה עכשווי ויוקרתי וליהנות מהמחיר, האחריות ומחוויית השירות האישי המאפיינים את פנטהאוז רהיטים.

corris (1)

פנטהאוז רהיטים מפנקת את לקוחותיה במבצע השקה המותאם לקיץ הישראלי ומציעה ריהוט גן מעוצב, המתאים למרפסת ולגן, במחירים שגם אתם יכולים!

הישראלים, אוהבים לארח במרפסת ובגן, ומזג האוויר הנוח והחם מאפשר זאת רוב השנה. קולקציית ריהוט הגן הססגונית של פנטהאוז רהיטים, מציעה חוויה עיצובית אלגנטית ומעוררת השראה, ומגוון רחב ועשיר של מוצרים המתאימים לאקלים המקומי ומבטיחים חווית אירוח נוחה ואיכותית. הקולקציה החדשה מתכתבת עם הטרנדיים העכשוויים ביותר בעולם העיצוב וניתן למצוא בה רהוט מבטון – טרנד מוביל שמגיע גם למרפסת ולגן, שולחנות צד עגולים או אליפטיים המשולבים ברגלי עץ בהירים, שולחנות אוכל מתארכים וכסאות תואמים, פינות ישיבה וכורסאות במראה קלאסי, טבעי, רטרו או מינימאלסטי בצבעים עכשוויים.

אחד הטרנדים הבולטים כיום הוא טשטוש הגבולות שבין ריהוט החוץ לבית ואכן ריהוט החוץ של פנטהאוז יכול ברובו להתאים גם לפנים הבית וליצור אחידות עיצובית מודרנית, בין הפנים לחוץ.

Madia (Ivory.Blue)

שטיחים, פופים ופרטי עיצוב משלימים בצבעים ובמרקמים עשירים וסגנוניים

הקולקציה החדשה, מציגה את מיטב החידושים והמגמות בעולם עיצוב הבית, משלבת באופן הרמוני ומושלם בין הסגנון הקלאסי והשמרני, לבין הסגנון האקלקטי השבטי והסגנון המודרני והנקי. היא מוצגת באולם התצוגה כחדרים, כדי שתוכלו לראות בדיוק כיצד תראה בביתכם. מצטרפים אליה שטיחים ופופים סרוגים בצבעים, גדלים, צורות ומרקמים מגוונים כשחלקם עשויים עבודת יד, אחד הטרנדים הבולטים השנה. השטיחים בעיצוב אתני או בהדפסים ססגוניים, כוללים צורות אורגניות של פרחים צבעוניים, אך גם עיצובים מודרניים כצורות גיאומטריות וקווים ישרים. המגוון אינסופי והמחיר מפתיע!

3

 

 פנטהאוז רהיטים | www.penthouse-furniture.co.il