בלס

ארונות הבגדים של פעם השתכללו עם השנים וכבר אינם עשויים בסגנון הארגז, חברת ארונות ישראלית מציעה ארונות בשילוב טלוויזיה וזכוכיות עם ליטושים, שהם המילה האחרונה ממילאנו ובמחיר נגיש ונוח

 balas

מנגנוני הפתיחה והסגירה אמנם השתכללו עם השנים אך מסילות מחורצות נשארו קשות לניקוי, וכשלכלוך מצטבר במסילה פתיחת הדלת הופכת קשה ומסורבלת. בחברת בלס דיזיין מייצרים ארונות עם מסילות אלומיניום חלקות, יפות וקלות לניקוי, כאשר הגלגלים מובנים במרכז הדלת במקום להיות צמודים לה. בנוסף למנגנוני הפתיחה, נוספו לארונות פונקציות ושכלולים רבים שבעבר ניתן היה רק לחלום עליהם.

R2_pic2

38 שנות מצוינות בייצור ארונות קיר המעוצבים בהתאמה אישית

בשנת 2003, פתח נחום בלס שהתמחה בתחום ארונות ההזזה משנת 1977 את חברת בלס דיזיין הידועה, המתמחה בייצור ארונות קיר בהתאמה אישית, המאובזרים בדלתות הזזה או פתיחה ובחדרי ארונות. עם השנים השתנו עיצובי הארונות. הצבע הלבן, נותר הפופולרי ביותר בעיצוב הבית הישראלי אך לו נוספו זכוכיות בדרגות שקיפות שונות, מראות, פורמייקות מודרניות בגוונים, טקסטורות וגימורים שונים וכולם במראה מודרני ויוקרתי. אל קולקצית הארונות נוספו פתרונות לסגירת נישות, ארונות טלויזיה ועוד, כולם ניתנים להזמנה בעיצוב וגדלים אישיים המתאימים בדיוק לצרכיו ורצונותיו של כל לקוח.

 מגוון פינוקים ושכלולים באבזור הארונות

גם תוך הארון השתנה ללא הכר. מעבר לפרזול האיכותי האירופאי שבלס דיזיין מספקת, היא מוסיפה לארון מגוון פינוקים ושכלולים. הארון או חדר הארונות מאובזרים במדפים נשלפים, אביזרי תלייה, מגירות ועוד וניתן אפילו להוסיף תאורה ייחודית בין המדפים וחללי האחסון, המקלה על ההתמצאות בין הבגדים ומוסיפה לארון יופי, פונקציונאליות וייחודיות. לרוצים לראות טלויזיה במיטה, מציעה החברה פתרונות לשילוב טלויזיה בדלתות ההזזה של הארונות! החברה אף זכתה במקום הראשון, ע”י קהל המבקרים, בתחרות תעשיות הריהוט עם ארון לוצ’י, המשלב טלוויזיה היוצאת מצד הארון וניתנת לכוונון הזווית, ופסי תאורת LED הנדלקים על ידי נגיעה – ממש מדע בדיוני!

בלס דיזיין – לפרטים: 09-9571022 | www.balas.co.il