עיצובו של מטבח חדש שמציגה חברת מטבחי זיו מתוך קולקציית 2018 החדשה שלה, מחבר את הטרנדים החמים ביותר בעולם בתחום

 

שיתוף הפעולה הפורה בין חברת זיו מטבחים למעצב העל הבינלאומי גדעון אוברזון, שמהווה דוגמא ל”נישואים מוצלחים” בין איכות ופרקטיות לאסתטיקה ומודרנה, הוליד את קולקציית 2018 של החברה ובתוכה את דגם מטבח “פיוז’ן”, שהוא תוצר היתוך בין כמה עולמות עיצוב עכשוויים.

 

מטבח הפיוז’ן משלב בעיצובו את מראה הבטון התעשייתי, זכוכית מודפסת בצבעוניות תכלכלה רכה ועכשווית, ומתכת קרה וכהה, קווים ישרים ונקיים עם הדפס עגלגל ואי – סימטרי

מטבח “פיוז’ן”, הוא מטבח בסגנון מודרני-תעשייתי-מינימליסטי בו שולבו נגיעות צבע אומנותיות על גבי זכוכית מודפסת. המראה התעשייתי מתקבל על ידי שימוש בחזיתות HPL מעוצבות, עמידות והיגייניות, במראה ייחודי ויפהפה של בטון ובתוספת ידיות נסתרות ששומרות על מראן הנקי של הדלתות. למטבח נוסף שולחן מרשים ויוקרתי, המעוצב בקווים ישרים אך מעט מוטים, ליצירת עניין, מצופה במשטח דק של גרניט פורצלן במראה בטון בשילוב חלודה, וספסל המחופה אבן קיסר בטון. כוורת ברזל שחורה ומרשימה לפרטי נוי ולעציצים מוסיפה למראה התעשייתי ולקו המודרני-מינימליסטי של המטבח, ומכניסה לתוכו את הטרנד הירוק המודרני כיום.

 

המוקד הוויזואלי של המטבח הוא חיפוי קיר העשוי זכוכית בהדפס אומנותי וצבעוני במיוחד, שמציג תנועה מופשטת, חופשית, זורמת, עוצמתית וא-סימטרית של כתמי צבע עכשוויים

ההדפס מהווה ניגוד מושלם למראה התעשייתי הנוקשה של המטבח, אך גם מעדן ומשלים אותו, ממש כשם שצבעים מנוגדים על גלגל הצבעים, מבליטים ומעצימים אחד את השני. השילוב ביניהם יוצר תחושה של דרמה, התרחשות ועניין. במרכז חיפוי הקיר תלוי קולט אדים אלגנטי המשלב עיצוב בקו מודרני ופלטת צבעים המשויכת למראה התעשייתי – כסוף ושחור, כשרצפת הפרקט מחממת את האווירה בחלל.

המטבח החדש והיפיפיה עוצב על ידי המעצבות לי מילוא ועמית עמרם בהשראתו של גדעון אוברזון. חידושים עיצוביים משמעותיים בו הוא שינוי בגובה הארונות וברוחבם הסטנדרטי ושימוש בחומרים ובגימורים חדשניים בעוביים שונים.

 

 מטבחי זיו – www.zivltd.com