יצירת סגנון היא המפתח למגנט לביתכן לא מעט מחמאות, והרי בשביל מה אנחנו חיות? לכל סגנון המאפיינים שלו ובאמצעות מעט תשומת לב ניתן ליצור את העיצוב המועדף עלינו בביתנו הפרטי. אם את רגע לפני בניית בית חלומותיך, תני לנו לעזור לך להדק את הפינות!

 

בעולמות העיצוב והאדריכלות קיימים סגנונות ותתי סגנונות מודרניים רבים. בחרנו ארבעה שנחשבים למרכזיים ולאהובים עלינו כישראלים, והדגשנו כיצד מערכות האלומיניום מבית כוכב אלומיניום, מסייעות להדגיש את הסגנון הנבחר:

 

הסגנון האורבאני (עירוני)

מתכתב עם הסגנון התעשייתי. מסממניו המובהקים הם צנרות וקירות בטון, בריקים או בלוקים חשופים, מסגרות כהות לחלונות, גופי תאורה תעשייתיים ועוד.

אדריכלות: קינן אדריכלים. צילום: עודד סמדר

 חומרים מרכזיים: בטון, ברזל ומתכות נוספות.

 פלטה צבעונית: אפור, שחור, שילוב נקודות מטאליות וצבעוניות עזה – אדום, צהוב, ירוק, או כחול.

 פרופיל ומערכות אלומיניום תואמי סגנון מבית כוכב אלומיניום: פרופיל NEW YORK – פרופיל דק בצבעוניות כהה מאוד המייצר נוכחות נונשלנטית שלא ניתן להתעלם ממנה, ושאינה מתאמצת.

אדריכלות: סמט אדריכלים. צילום: עודד סמדר

הסגנון הכפרי

אין כמו החמימות הכפרית שסגנון זה מייצר, הוא אינו מהוקצע או רשמי, מחבק ומעניק הרגשה של בית. קירות מחופים באריחי בריק, תקרת קורות חשופות, חלונות בלגיים, שולחן אוכל מעץ בעיבוד גס, הם חלק ממאפייניו והוא נחשב לאחד האהובים עלינו הישראלים.

אדריכלות: עוזי צפדיה. צילום: דודו אזולאי

חומרים מרכזיים: עץ בעיבוד גס או צבוע לבן, אריחי בריק, פרזולי ברזל, אריחי אבן.

 פלטה צבעונית: צבעי אדמה, מחומים כהים ועד בייז’ים בהירים, גווני השמנת, זית, חאקי, משולבים בנגיעות מטאליות.

 פרופיל ומערכות אלומיניום תואמי סגנון מבית כוכב אלומיניום: הפרופיל הבלגי GHENT. של כוכב מאופיין ברמה אותנטית גבוהה ביותר בהשוואה לפרופיל הבלגי המסורתי המיוצר מברזל.

אדריכלות ענת קרומר. עיצוב סיון רב הון. צילום דודו אזולאי

הסגנון המינימליסטי

הקונספט שלו מוגדר כ-LESS IS MORE, הוא חף מקישוטיות ומייצר מראה נקי וצף. מתקבלים בברכה תאורת לד היקפית בריצוף שמשוות לו מראה ‘מרחף’, מפתחי זכוכית גדולים עם מינימום הפרעות שמהווים אלמנט מרכזי בהגדרת הסגנון, מטבח בגוונים מונוכרומטיים המשלב חזיתות פולימר בגימור מט או מבריק במראה קר וכד’.

אדריכלות: אייל לואי. צילום: שי אפשטיין

חומרים מרכזיים: זכוכית, אלומיניום, פולימר.

 פלטה צבעונית: מונוכרומאטית (שחור, אפור, לבן, כסוף).

 פרופיל ומערכות אלומיניום תואמי סגנון מבית כוכב אלומיניום: מערכת ה-VERONA. מתאימה למפתחי ענק, עיצובה מינימליסטי ומשאיר מקסימום שטח פנים נקי וחשוף אל הנוף, והיא מאובזרת במנגנון לפתיחה קלה.

תכנון ועיצוב סמט אדריכלים.צילום עוזי פורת

 

הסגנון האקלקטי

ייחודו בשילוב מספר סגנונות. אל תטענה, זה לא שהכל הולך עם הכל, חשוב ליצור חיבורים הרמוניים בין שניים שלושה סגנונות כדוגמת בית במראה כפרי בשילוב חלונות מינימליסטיים, או בית בעל מאפיינים קלאסיים בשילוב חלונות במראה מודרני וכד’. המפגש בין הסגנונות יוצר ניגודיות מרתקת שמדגישה אותם ומוסיפה לעיצוב נופך אישי.

אדריכלות: כפיר וקס. עיצוב פנים: מרב זהר. צילום: איתי בנית

 

כוכב – www.cochav.co.il