עולם הריהוט מושפע מטרנדים מתחלפים, אך כשאנו קונים שולחן אוכל חשוב לנו שישמש אותנו ויתאים לצרכינו לשנים רבות. כיצד משלבים בהצלחה בין השניים?

 

בכל תחום בעיצוב, גם עולם הריהוט נוהר אחרי אופנות וטרנדים עולמיים מתחלפים. וכמו כל רהיט מעוצב אחר, גם שולחן האוכל עבר עם השנים גלגולים רבים, פרקטיים ואסתטיים

בתקופות מסוימות היו פופולאריים שולחנות הוינטג’ מעץ כהה גושני או משופשף ובאחרות שולחנות עץ נקיים וחסכניים עיצובית, משולבים מתכת או זכוכית. בנוסף, מאפשר הבית המודרני להתהדר בחדר אוכל, הנמצא בחלל אחד בין המטבח לחדר האירוח, ולהציב בו שולחן גדול או קטן מעוצב ומרשים, או להסתפק באי במטבח המאובזר בכיסאות בר.

IMG_5127

שולחן האוכל הוא לא בגד שניתן להחליפו מדי יום. לכן חשוב שהעיצוב, גם אם טרנדי, לא יהיה כזה שמתיישן או נמאס אחרי זמן קצר. אך לא פחות חשוב הוא הפן התפקודי שלו

פינת האוכל הישראלית צריכה למלא צרכים שטרנדים עולמיים לא תמיד ממלאים. חברת דגם רהיטים שמייצרת פינות אוכל איכותיות כבר משנת 1968, מכירה צרכים אלו היטב. הצרכן הישראלי אוהב לארח ולהתארח. בין אם זאת ארוחת שבת אצל ההורים או הסבים, מפגשי פסגה של החבר’ה או ארוחת חג משפחתית מורחבת, על שולחן האוכל להתאים את עצמו לכמויות משתנות של אנשים ולעתים קרובות גם לחללים קטנים ולהחזיק שנים רבות. לא פחות חשובים לצרכן עיצובו, מחירו וחוזקו של המוצר. לכן מייצרת החברה שולחנות מתארכים בגדלים ועיצובים שונים, המתאימים לכל סגנון ובמחירים נוחים.

IMG_5101

העץ הוא חומר אל-זמני שאף פעם לא נמאס להשתמש בו והוא מתאים לשולחן האוכל כמו כפפה ליד

בשנים האחרונות, עם התחזקות המגמה של חזרה לטבע, חוזר העץ לככב בריהוט הבית כשהוא צבוע בצבעים בהירים, שקופים או אטומים, כראוי לבית המודרני. השולחנות החדשים של חברת דגם משלבים בין המגמות הללו ומפגינים עיצוב ייחודי ויפהפה, בעזרת רגלים מעוניינות המעוצבות בקווים מודרניים ופלטות עליונות ואיכותיות בקווים פשוטים וקלאסיים. מראה השולחנות מתאים לסגנונות שונים של ריהוט ולשנים רבות.

IMG_5116

חברת דגם רהיטים מציעה גם כסאות, מזנונים, שולחנות סלוניים, ארונות אמבטיה ועוד, כולם מתוצרת מקומית המיוצרת מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה.

 

דגם רהיטים | wwwdegemltd.co.il