כדי למצוא פריטים מעוצבים ומיוחדים לבית אין צורך לשוטט בין חנויות ושווקים. אולמות תצוגה של רשת ישראלית ידועה מציעים מגוון קולקציות ייחודיות ויפהפיות של רהיטים ופריטים משלימים מכל העולם, וחוויית קניה המאפשרת לכל אחד לראות כיצד יראו בביתו הפרטי

 

לעצב בית חלומות

בית חלומות הוא יצור אקלקטי חי, נושם ומשתנה, המתעצב כל תקופה מחדש. לעיתים משתנה לגמרי ובפעמים אחרות מתעדכן בפריטי ריהוט ועיצוב חדשים מלוטשים וטרנדיים או כאלו מתרבויות רחוקות. פריטים מינימליסטיים וקרים מזכוכית ואלומיניום עכשוויים המאפשרים תחושת מרחב בחלל מתערבבים כיום בכאלו שסגנונם כפרי, ביתי, חמים ומזמין בצבעים חמים.

 

264400

 

סימפונית עיצוב יפיפייה של ריהוט מודרני מבטון ועץ המשלבת פריטים אקזוטיים מתרבויות שונות

לכן ביקור באחד מאולמות התצוגה המגוונים והאקלקטיים של רשת ביתילי הוא תמיד חוויה מרוממת נפש עבורי. פרטי הריהוט המעוצבים המיוצרים בארץ, באירופה או המיובאים ממקומות אקזוטיים, יוצרים סימפונית עיצוב יפיפייה המרגשת אותי בכל פעם מחדש. לאחרונה הגעתי כדי לחזות ב”פלא החדש”, קולקציית רהיטי ה-BETON המשלבת בין בטון תעשייתי וקר לעץ הרך והחם. הרשת היא הראשונה המביאה לארץ את הטרנד החדש של רהיטי הבטון, ואף דואגת לכך שהחומרים ותהליך הייצור, המתרחש בתאילנד, יהיו 100% ידידותיים לסביבה. מצא חן בעיני במיוחד השילוב המפתיע ויוצא הדופן בין שני החומרים המקנה תחושת ביתיות עכשווית אך חמימה. למדתי שניתן לשלב את הבטון עם ברזל או להתאים את הרהיט אישית, בגודל או בשילובי החומרים.

 

האקלקטיות והמגוון מתבטאים בסגנונות השונים של פרטי הריהוט ובחומרים הטבעיים מהם הם עשויים

רשת ביתילי מתמחה ב- MIX & MATCH ומחברת בקולקציות השונות שלה בין הקו המודרני והנקי, לסגנון ה”ראסטי” והתעשייתי לבין רהיטים וחומרים טבעיים, ירוקים וידידותיים לסביבה המובאים מתרבויות המזרח. בנוסף מציגה הרשת קולקציות של ריהוט יוקרתי וקלאסי בריפודי בדים עשירים, ריהוט קליל ונוסטלגי בסגנון הבאוהאוס ורהיטים מחוספסים שנראה שעברו במשפחה דורות, רהיטי קנבס וסלים קלועים המזרח ועוד. לקוחות כמוני וכמוכם מוזמנים לערבב בין הסגנונות השונים וליצור לעצמם מראה אקלקטי, בוהמייני וייחודי לנו ולטעמנו. כך הופך הבית לחגיגה אישית המשלבת את כל העולמות למראה אישי יפהפה ומרתק, כזה שלא היה אפשרי בעבר. למי שבוחר אחרת יש את האפשרות האחרת לדבוק בקולקציה אחת או בקולקציות תואמות ולרהט את הבית בסגנון אחד ובצורה הרמונית ורגועה.

 

san_mishel_258485

 

קולקציית תאורה חדשה ויפיפייה לחורף 2015

קנייני ומעצבי הרשת דואגים להישאר מעודכנים בטרנדים החמים ביותר המגיעים מבירות העיצוב בעולם. קולקציית התאורה החדשה של הרשת, לחגים ולחורף, מביא לארץ את המילה האחרונה בעיצוב התאורה העכשווית – מראה תעשייתי ומחוספס המשלב בין כלובי ברזל גיאומטריים, חוטי חשמל חשופים המוסיפים לפיסול גוף התאורה וזכוכית שקופה, אפרפרה או לבנה. המראה התעשייתי והמחוספס גולש גם לעיצוב הרהיטים ומוסיף להם. בשיטוטי ברחבי אולם התצוגה, לא נשארתי שלווה מול שולחן צד מברזל, צבוע אדום לוהט  וכשהוספתי לו כורסה עכשווית אפורה בקוויים נקיים וגוף תאורה ממנורות חשופות באורכים שונים, קבלתי מראה מושלם!

 

MIX & MATCH לכל הבית במקום אחד

הדבר שאני אוהבת במיוחד הוא שבנוסף לאופציות הריהוט לכל הבית – מערכות הישיבה, פינות האוכל, חדרי השינה ועוד, דואגת הרשת לקולקציות תאורה, שטיחים ואפילו פרקטים, לצד אופציה נוחה ועדכנית לשינוי ורענון מראה הבית על ידי רכישת מספר פריטים משלימים ופרטי אקססוריז מתאימים, מכריות וכלי הגשה ועד לתמונות ופסלים.

ביתילי | www.betili.com