מגזין זה יוצא לקראת חג הסוכות ונועד לעזור לכם הקוראים במלאכת העיצוב של ביתכם, כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות. תחשפו למוצרים ולקולקציות העכשוויות של החברות הישראליות המובילות, ומסתבר שרובן ככולן חברות באיגוד תעשיות הריהוט בישראל.

 

החופש המשפחתי בחול המועד סוכות הוא הזדמנות מעולה להתחדש ולרענן את עיצוב הבית

החגים מביאים צורך בהתחדשות. החופש המשפחתי, האווירה החגיגית ומבצעי החג האטרקטיביים, מהווים הזדמנות מצוינת לרענן את עיצוב בתינו, וגורמים לרבים מאתנו לצאת ולשוטט בין אולמות התצוגה של החברות המובילות בתחום. להיחשף למגוון הגדול של פרטי ריהוט עכשוויים, להתעדכן בנעשה בזירת העיצוב המקומי, וליהנות משלל המבצעים שהופכים את רכישת הריהוט בחג למשתלמת וכדאית במיוחד.

 

האפשרויות רבות וחשוב לדעת היכן למקד את חיפושיכם ומאילו חברות כדאי לרכוש. לכן, וכדי לעזור לכם להגיע לקנייה מיטבית בחרתי להציג לפניכם את איגוד תעשיות הריהוט וחבריו

על קצה המזלג: איגוד תעשיות הריהוט בישראל נוסד בשנת 1968, פועל בחסות התאחדות התעשיינים ומאגד בתוכו עשרות חברות מהמובילות בענף אשר מעצבות, מייצרות ומשווקות רהיטים בישראל ולעולם. חברות אלו מהוות את עילית תעשיית הריהוט וכוללות כאלו המעצבות, מייצרות ומשווקות חדרי שינה, מזרנים, ארונות, מטבחים, רהיטי תינוקות ילדים ונוער, פינות אוכל, מערכות ישיבה סלוניות, ריהוט משלים, רהיטי משרדי, ריהוט ציבורי ומוסדי ועוד. הדר מרלי  מנהלת איגוד הריהוט בהתאחדות, מספרת ש “היתרון הברור של התעשייה הישראלית היא בהתאמת מוצריה לצרכן, לתרבות ולאקלים הישראליים, ושאנו עדים להתפתחותו של סגנון עיצוב ישראלי שצומח מתוך סביבתו הייחודית, תוך שהוא מתהדר בהיותו חדשני ודינאמי ביחס לטרנדים הבינלאומיים”.

רוכשים ריהוט ישראלי, זוכים במוצרים מעוצבים לעילא, הידועים בזירת העיצוב הבינלאומית באיכותם ובחדשנותם. תומכים בתעשייה המקומית ובעשרות אלפי מקומות העבודה שהיא מספקת, ושומרים על הסביבה

האמירה הצורנית העתידנית והחדשנות הבלתי פוסקת של המעצבים והיצרנים הישראליים, מביאים עדכנות עיצובית לבתינו, מספקים יופי, עכשוויות, נוחות ופינוק, ומראים שכמו ברפואה, בטכנולוגיה ובמדע, גם כאן, לראש היהודי יש הרבה מה לומר ומה להוסיף לזירת העיצוב המקומית והעולמית שמקבלת אותם בהערכה רבה.

לא פחות חשובה העובדה שנחוצים, לעין שיעור, מקומות העבודה שהיא מספקת המחזקים את כלכלתנו ומציבים אותנו ברשימת המדינות היציבות בעולם. לכן כשאנו רוכשים פריטי ריהוט תוצרת כחול-לבן אנו נותנים יד לחיזוק כלכלתנו וגם לשמירה על סביבתנו שכן שינוע מוצרים מקומיים יוצר זיהום מינימאלי רצוי.

 

האיגוד חרט על דגלו לעזור ולקדם את העיצוב והחדשנות בתחום, כמו גם את התאמת הריהוט לצרכן הישראלי. מסתבר שהצרכן הישראלי מכיר בכך ומעדיף, באופן כמעט גורף, לרכוש ריהוט ישראלי המותאם לגודל הבתים הממוצע בארץ, למנהגי החיים והאירוח שלנו, מחברות מקומיות המאפשרות עיצוב עדכני, איכות, שירות ואחריות נגישים      

אורי סגרה, יו”ר איגוד תעשיות הריהוט בישראל ומנכ”ל חברת ריביירה, אומר “שההתאמה של המוצרים לצרכיו ולטעמו הייחודים של הצרכן הישראלי, בנוסף להשקעה בחדשנות ובעיצוב, היא המאפשרת לתעשייה המסורתית לשגשג, ולאורך זמן לעמוד בתחרות העזה עם הייבוא הנגיש. בהנהלת האיגוד שמים דגש על נושאים אלו, תומכים במפעלים המקומיים, בשילוב מעצבים ישראליים בתעשייה, מעודדים יצרנים ישראליים להשקיע בעיצוב ובחדשנות ובהפיכתם לחלק בלתי נפרד מזהותם. האיגוד מקיים תחרויות עיצוב, תווי איכות ושירות ויוזם תערוכות, כמו את תערוכת ריהוטים הוותיקה שהשנה מותגה מחדש.

 

תערוכת העיצוב הגדולה בישראל “ריהוטים” או בשמה החדש “בית חדש 2019”, מבית איגוד תעשיות הריהוט בישראל, נפתחת כמדי שנה בגני התערוכה, בחול המועד סוכות 

תערוכת ריהוטים, האירוע המוביל והמשמעותי לענף הריהוט והלייף סטייל בישראל, החליפה את שמה השנה ל “בית חדש”. היא מתקיימת מזה 41 שנים בגני התערוכה בסוכות, מושכת יותר מ-100,000 מבקרים מדי שנה ולכן ידועה כגדולה בארץ. היא מאפשרת למבקריה ליהנות מכניסה חינם, מהיצע גדול, מחירים נוחים, ורכישת פרטי ריהוט ועיצוב לכל לבית במקום אחד. לראשונה תוצג בה דירה לדוגמה היישר מהתערוכה במילאנו מבית המותג האיטלקי Colombini ויינתנו פגישות ייעוץ במקום ע”י 60 מעצבי פנים וסטייליסטים.

 

איגוד תעשיות הריהוט – www.furnish.co.il