עיצוב או חידוש חדרי הרחצה והשירותים הפכו להוצאה בין הגדולות ביותר בבניית ובשיפוץ הבית. לא עוד! חברה ישראלית ידועה יוצאת בליין ארונות סטנדרט ההופך את החלום על עיצוב מחדש של חדר האמבטיה, לנגיש ומשתלם במיוחד!

 

אחד הפריטים החשובים בחדר הרחצה והמשפיעים רבות על הטון העיצובי של החלל, הוא ארון האמבט. למרות זאת, עד לאחרונה לא היו חברות רבות שהתמחו בעיצוב ארונות כאלו, שהציעו מגוון, איכות ועיצוב, והכי חשוב את האפשרות להזמינם במחיר נגיש וכדאי. המותג batio, שייך לקבוצת רהיטי דורון, שהחליטה לעשות מעשה והיא מציעה ללקוחותיה ארונות אמבטיה מעוצבים המאובזרים במשטח העליון, כיור, מראה ברז ושאר האיבזור הנדרש עבור חלל הרחצה ובכך מייתרת את הצורך בריצה בין חנויות העיצוב השונות כדי לרכוש את כל המכלול ולהתאימו אחד לשני.

 

shutterstock_151683026_N3

 

HIGH STANDART – ארונות מעוצבים ואיכותיים לחדר הרחצה במחיר משתלם במיוחד

לאחרונה, החליטה חברת רהיטי דורון בעלת המותג batio, שהיא רוצה להנגיש את את ארונות האמבט, כשם שעשתה במותגיה לילדים, לנוער ולמשרד הביתי, כדי לתת ללקוח את האפשרות לקנות מוצר מעוצב ואיכותי במחיר שלא היה כמותו. לכן השיקה קו חדש ומעוצב של ארונות אמבט השומרים על רמת העיצוב והאיכות האופייניים לה, אך נמכרים במחיר מנצח המאפשר לכל אחד שרוצה לעצב מחדש את חדר הרחצה ולעשות זאת מבלי להצטרך לקחת הלוואה או משכנתה. המחיר מתאפשר בזכות ייצור בסדרות גדולות ובשמירה על קו אחיד של עיצוב, צבע ומידות וכך משמר את ערכיה של החברה.

 

shutterstock_171367559_N2

 

סדרת ארונות האמבט הניקראת HIGH STANDARD, עוצבה על ידי מעצבת הבית של batio, רונית טל, שדאגה לשוות להם מראה מודרני, נקי ויוקרתי המשתלב בקלות עם טווח רחב של סגנונות. הצבעוניות שנבחרה להוביל את ההשקה היא מונוכרומאטית ואל זמנית: לבן, אפור, אלון ועבור הנועזים בצהוב בוהק, נועז וטרנדי!

 

ά- ΣÎöÎòοÎÖÎô ÎÉά ÎöÎ×ÎôÎú ÎòÎöÎøΣÎÖÎØ Î£Î×ÎóΣÎö ÎòΣÎöÎñÎòÎÜ ÎÉά ÎöοκÎó ÎæÎ×κÎòÎ×ÎØ Î£ÎÉÎñÎòο

 

חדש – ארונות לחדר הרחצה המיוצרים מלוחות MOISTURE RESISTANCE

הארונות החדשים מיוצרים באיכות גבוהה מאוד מלוחות השבבים היוקרתיים והידידותיים לסביבה MR P5. חומר בו משתמשים יצרני ארונות האמבט הגדולים בעולם והמיועד לסביבה לחה. מסילות הארונות, הכוללות סגירה שקטה ושליפה כפולה, הם מתוצרת חברת BLUM הגרמנית, האיכותית.

 

shutterstock_283558670_N2

מעצבים מחדש ובמחיר שפוי

הארונות החדשים מיוצרים, כאמור, בסדרות גדולות מאוד במפעלה החדש והמשוכלל של רהיטי דורון. גודל הסדרות קובע מחיר קטן מאוד עבור הצרכן ובו בשורה גדולה. לדוגמא: במסגרת ההשקה, מציע המותג batio את ארונות האמבט הכוללים משטח חרס עליון, כיור משולב ומראה במסגרת אלומיניום, במחירים שטרם נראו כדוגמתם – החל מ-600 ₪ לארון ברוחב 60 ס”מ המאובזר בשתי דלתות, ועד ל-1,200 ש”ח לארון ברוחב 120 ס”מ המאובזר בשתי מגירות! מחירים שממש עושים חשק לחדש את חדר הרחצה, כך שכל אחד יכול להגשים חלום ולחדש את מראה ואווירת חדר הרחצה שלו/ה.

 

shutterstock_296678957_N2

באטיו | www.batio.co.il