האקססוריז לבית מסתמנים כמתנות הלוהטות ביותר לחג. ניתן לבחור מתוך שפע רחב של סגנונות, עיצובים ומחירים ולשמח את המארחים במתנה מעוצבת ומותאמת אישית שתשדרג את עיצוב ביתם

חג הסוכות בפתח ועימו המנהגים ההופכים אותו לחג המשפחתי והחברתי ביותר בשנה. הישיבה יחדיו, משפחה, חברים ושכנים, תחת הפרגולה או המרפסת שהוסבו לסוכה,  והערך החשוב המתווסף לה בדמות “הכנסת אורחים”, הם מסממניו המובהקים. המארחים פותחים את הבית והלב ומציעים לאורחים ארוחת חג דשנה. מטבע הדברים, נהוג להביא להם מתנות חג, ולכן יוצאים הישראלים בהמוניהם, לפני החג ובחו”ל המועד, ומחפשים מתנה שתהיה לא יקרה ולא זולה, איכותית ופונקציונאלית, מקורית, טרנדית אך אל זמנית.

oaica_ua_aaeo_eaoee_ocay_uyou_ueueie-_acey_816_oc

בעבר, היה נהוג להביא כמתנה לחג בקבוק יין או בונבוניירה שזה לה ה”גלגול העשירי”. כיום הלקוח הישראלי מעודכן ויצירתי יותר ודרישותיו גבוהות   

ברשת ביתילי עונים על הצורך ומציגים מבחר מתנות המועדפות על הישראלים בדמות אקססוריז’ עדכניים לבית, המרעננים כל חלל מגורים ומעניקים לו נגיעה עכשווית ומעוצבת.

oie_aeo_iuieea_uyou_ueueie-_acey_89_oc

 

לצד קולקציות הריהוט הטרנדיות והאיכותיות, מציעה רשת ביתילי קולקציות אקססוריז, הום סטיילינג ופריטים למטבח ולאירוח שהם המילה האחרונה בעולם העיצוב והמיוצרים באיכות הגבוהה ביותר

האקססוריז מוצעים כמוצרים משלימים לרהיטים, בסגנון דומה, או כאלה שיכולים לגוון, להחמיא ולהכניס תחכום עיצובי לבית. פריטים אלו הם מתנה מושלמת לחג  שכן הם טרנדיים ומעוצבים. הם מוצגים בטווח מחירים ועיצובים רחב ומתאימים לכל בית ולכל מארח.

uaiuueeu_aaai_aeeeeieee_uyou_ueueie-_ueiai_aa_iu_3_new

 

ניתן לבחור בפריט נוי כמו תמונה דקורטיבית או כרית נוי. פריט שיהפוך כל חלל לעכשווי ומעודכן, ויפיח חיים ואופי בבית המארח

אפשרות נוספת היא לבחור פריט שאינו רק יפה וטרנדי, אלא גם פונקציונאלי. ברשת ביתילי ניתן למצוא כדים, קערות, שעוני-מטבח, מנורות שולחן ועוד, כולם מגיעים במגוון הסגנונות והטרנדים העונתיים ומתאימים לכל לסגנון.


 3iyeu_eae_auayeeueu_uyou_ueueie-_acey_89_oc

הקולקציות מתהדרות במקורות השראה מגוונים, שאף יוצרים לכל חלל אופי מובחן וייחודי

לדוגמא, תמצאו באולמות התצוגה של הרשת, קולקציה השואבת השראה מאגן הים התיכון. כלי הבית, המגשים, הקערות והמתלים מתהדרים בגווני הכחול והלבן ובהדפסים ודוגמאות מסורתיות של איי יוון, ומעניקים לחלל תחושת חופש ומרחב ואווירה קיצית ומרעננת. קולקציה נוספת עוקבת אחר הטרנד האפריקאי-השבטי, שהחל לצוץ בשבועות האופנה האירופאים ואצל מעצבי העל, ומתחיל לזלוג אל עולם עיצוב הבית. הטרנד מתאפיין בגוונים חומים המזכירים אדמה, חיספוס וגימורים גסים, כמו גם הדפסים אתניים, המופיעים בביתילי על פריטי ריהוט, כמו גם כהדפסים על כריות, אגרטלים ומוצרים משלימים. ניתן גם לבחור באופציות קלאסיות או על-זמניות המגיעות בצבעים וטקסטורות שונות ועשויות זכוכית, מתכת, עץ ועוד.

aeaya_aaeauuu_aei_uayau_eecaaeyeau_aaeo_uyou_ueueie-_acey_599_oc

רשת ביתילי משיקה לקראת החגים, קולקציית גופי תאורה מגוונת ועדכנית

גופי התאורה היפיפיים מוצעים בעיצובים טרנדיים ומודרניים במגוון שילובים של חומרים עכשוויים כמו מתכות, עץ ונורות פחם, או קלאסיים, כנברשות מעוצבות ועוד. מגוון החומרים בקולקציה, סגנונות העיצוב השונים ועוצמת התאורה המשתנה מאפשרים לייצר חללים מיוחדים באמצעות משחקי אור וצל.


eaoe_aucaya_aauaiuuea_acaoa_uyou_ueueie



 

ביתילי – www.betili.com