חפשנו ומצאנו עבורכם מגוון מפתיע של דלתות פנים בעיצובים המשתלבים עם הטרנדים העיצוביים של 2016 והופכים כל בית לעכשווי ומעודכן

 

הטרנדים העיצוביים של 2016 מרגשים במיוחד. נראה שעולם העיצוב נפתח להכיל בתוכו קשת רחבה של צבעים, ניגודים וסגנונות. מסתבר שקיימת חברת דלתות פנים המציעה קולקציות המותאמות בדיוק לאופנות החדשות.

 

דלתות פנים אקולוגיות? יש דבר כזה!

טרנד הקיימות הוא מגמה שהולכת ומתחזקת והשנה מתפתחת לכיוונים מעוצבים במיוחד. העיצוב האקולוגי הופך  לצורך השעה והוא מודרני, מתוחכם וטכנולוגי יותר מתמיד. אז כן, הטרנד האקולוגי הגיע גם לייצור דלתות הפנים! עץ, כידוע, הוא אחד המשאבים החשובים לשמירה על האקולוגיה. על מנת לייצר דלתות עץ נכרתים עצים רבים. כריתה המצמצמת את שטחי היערות, פוגעת בסביבת המחיה של בעלי חיים וגורמת להכחדתם ומגבירה את אפקט החממה.

לכן, על מנת לשמור על איכות הסביבה יש להשתמש מעט ככל שניתן בעץ. חברת הדלתות פנדור מצאה פתרון ייחודי וידידותי לסביבה ופיתחה בלעדית דלת פנים מעוצבת “יוניק” המיוצרת מחומרים חדישים המכילים כמות מצומצמת של עץ טבעי. למרות זאת דומה מחירה למחיר דלתות העץ הרגילות הנמכרות בשוק. בנוסף היא מאפשרת עיצובים כמעט ובלתי מוגבלים, היא אקוסטית ועמידה למים ולכן תישאר כחדשה שנים רבות.

 

MIX & MATCH סגנוני

בעיצוב הבית, בולטים השנה עירובים של סגנונות, חומרים, מרקמים וצבעים. חברת פנדור התאימה את מוצריה לטרנד ומציעה ללקוחותיה אפשרות לשלב בדלתותיה פסי עיצוב דקורטיביים, אנכיים או אופקיים ובגוונים מתכתיים עכשוויים. ניתן לשלבם בדלתות בהירות ולתת להן הדגשה מודרנית, או בדלתות בצבעי עץ ובכך להוסיף למראם הקלאסי או הכפרי נופך מודרני. גם צוהרים שקופים במגוון רחב של צורות וגדלים, היוצרים אשליה של שקיפות, טשטוש והפרדה בין החללים, שהיו נהוגים בדלתות של פעם מקבלים דגש בקולקציה ונותנים לבית תחושה מודרנית או קלאסית על פי עיצוב הדלת בה הם מותקנים. בית המעוצב בלבן ובקו מינימליסטי-קר יכול ל”העלים” את הדלתות ע”י בחירה בדלתות חלקות בלבן, קרם או אפרפר בדומה לצבעי הקירות, או להשתמש דווקא בדלתות עץ בהיר או כהה שיחממו את עיצובו ולהיפך.

 

התאמה לצבעי השנה

הצבע הלבן אהוב על הישראלים מאז ומתמיד. השנה ניכרת גם בעולם חזרה ללבן על גווניו השונים, בין אם מדובר בקירות הבתים, במטבחים מודרניים, לבנים ומבריקים או ברהיטים בלבן, שמנת או אוף וויט אטומים. מן הצד השני של הסקאלה, חזר השנה גם העץ במראה טבעי עכשווי ובעיצוב נקי ומינימליסטי. בהתאם לטרנד החדש הוא מוסף לחללים המאופיינים במעטפת פנימית לבנה, לה מוספים פרטי ריהוט ואקססוריז בצבעים רעננים בהירים או דומיננטיים ושמחים. הדלתות של חברת פנדור, המוצעות בגווני לבן, קרם, אפרפר ועץ, משתלבים היטב עם הטרנד, ונותנים במה רגועה לרהיטים ולאקססוריז הצבעוניים, כיד הדמיון הטובה.

פנדור  www.pandoor.co.il