ריביירהתחום עיצוב הארונות התפתח מאד מקום המדינה ועד לימנו. בעוד שבשנות החמישים שימש הארון כרהיט פרקטי, קופסת עץ גדולה לאחסון בגדים בחדר השינה, כיום הוא הפך לפריט מעוצב ואפילו אמנותי, ולחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית

ארונות עכשוויים בהשראת מוטיבים מעבודות היד של פעם

בשנים האחרונות עבר עיצוב הארונות לבית מהפכה, הם נתפסים כחלק מהעיצוב הכולל ובשל היותם פריטי ריהוט גדולים הם נותנים את הטון בחלל. אחת המעצבות הישראליות הצעירות, המשפיעות בתחומה, היא מעצבת הבית של חברת ריביירה, טל סגרה-וולנסקי. בקולקציה העכשווית שיצרה עבור החברה היא שילבה כמה מאהבותיה: עיצוב ארונות בטכנולוגיות מתקדמות ויצירה בטקסטיל בהשפעת מלאכת היד של פעם.

ארון Needlework או ארון משרבייה – יצירות אמנות בחדר השינה

דלתותיו של ארון ההזזה היפיפה Needlework מעוצבות בשילוב עבודת יד. המעצבת התייחסה לחזית הארון כאל יריעת רקמה, רקמה עליו באמצעות חוטי טריקו ממוחזרים דוגמת פרח קלאסית, והפכה אותו ליצירה המשלבת טוויסט של רטרו ועיצוב חדשני. קולקציית ארונות המשרבייה הצבעוניים שלה שופעים במרקמים ובטקסטורות אתניות, בהשפעת עבודות המקרמה של פעם. היא סגנונית, וורסטילית וניתנת לעיצוב בהתאמה אישית בהתאם לדמיונו של המעצב ולרצון והלקוח.

IMG_0375

עיצוב ופרקטיות מודרניים

ריביירה, ידועה כחברה פורצת דרך ויוצרת טרנדים המקפידה על איכות מוצריה, מצטיינים בפתרונות חכמים לאחסון נכון, מייצרת בטכנולוגיות מתקדמות ומספקת ללקוחותיה אחריות ושירות אישי. מוצריה מתאימים לחדרי ארונות, לחדרי שינה ולחדרי ילדים ואירוח. בקולקציית 2015 החדשנית שלה ניתן למצוא ארונות טרנדיים עכשוויים עם טלוויזיה אינטגראלית, ארונות עם דלתות צבע בקו אחד ועוד.

מבחר ארונות במחירים אטרקטיביים

לצד ארונותיה המעוצבים מציגה החברה סדרת ארונות בייסיק הנמכרים במחירים נוחים ובאספקה מהירה, המאפשרים ליהנות מאיכות ועיצוב גם כשמדובר בתקציב לא גדול.

ריביירה- לפרטים: 1700-700-313 | www.riviera.co.il