רונית טל, אדריכלית ומעצבת פנים עטורת פרסים, מציגה לנו מיטה חדשה שמושקת על ידי חברת רהיטי דורון בימים אלו ממש, ומוצעת לרגל השקתה במחיר מיוחד שיסדר לכם את הקיץ!

 

עיצוב חדר הילדים והנוער הוא אתגר משפחתי. הוא צריך לענות על הצרכים העכשוויים והעתידיים בזמן שילדנו גדלים, ולהתחשב בטרנדים ובהשפעות חברתיות שכל כך חשובים כשהם הופכים לנערים ונערות.
הוא צריך לשמש ילד או שניים הגדלים במהירות, כשבנוסף צרכיהם וטעמם האסתטי משתנה תדיר. מכיוון שכך, פגשנו את המעצבת רונית טל ושאלנו אותה היכן כדאי לרכוש חדר ילדים ונוער שישמש לשנים רבות ושיהיה מעוצב ובמחיר הוגן?

 

מעצבת הבית של רהיטי דורון רונית טל, זוכת אות העיצוב לשנת 2016, היא אדריכלית ומעצבת המתמחה בעיצוב מודרני בינלאומי, נקי וחדשני ואחראית על המהפך בעיצוב קולקציות החברה

טל מספרת ש”יתרון שמצאה בעבודה עם חברה גדולה, וותיקה ומתקדמת כרהיטי דורון הוא שעיצוביה נמכרים בצורה סדרתית ומתאימים למשפחות רבות! המעצבת דואגת לעיצוב העכשווי, הנקי והיפיפה, וחברת רהיטי דורון דואגת למחירם הנוח של פרטי הריהוט ונגישותם ללקוחות. המפעל של החברה מאובזר במיכון מהמתקדם בעולם לייצור רהיטים בסדרות גדולות, לכן נמכרת הקולקציה היפיפייה במחירים שפויים ומבלי להתפשר על איכות המוצר או ויתור על שירות מקצועי”.

עיצוב רונית טל. צילום איתי סיקולסקי. חדר עומר רהיטי דורון

חברת רהיטי דורון מציגה לראשונה את מיטת לישונ’צלי בעיצובה של רונית, המושקת החודש כחלק מהקולקציה החדשה לשנת 2019! המיטה מתהדרת בעיצוב נקי ומודרני, בנויה מפלטות עץ של חברת egger וכוללת מיטה עליונה ומעוצבת המאובזרת במיטה תחתונה ובמזרנים

המיטה התחתונה מעוצבת עם שני צבעים שונים מצדדיה, צבע לבן בצדה האחד וצבע אלון טבעי בשני. את הצבעוניות ניתן להחליף ולשנות כשרוצים, בהתאם לצבעוניות שנרצה בחדר.

“האבזור בחדר הילדים הוא צבעוני דיו”, מוסיפה רונית “והילד אוסף וזורק חפצים, ומשנה את דעתו וטעמו לעיתים קרובות. לכן רהיטי דורון, כחברה מובילה בעלת נסיון רב, מאמינה שהצבעוניות צריכה להיות אין סופית” מוסיפה רונית, “הקולקציות מתאפיינות בקווים ישרים, ובצבעוניות שקטה בה משולבים גוונים נוספים במינונים מדודים”.

רונית טל מעצבת – www.ronit-tal.co.il

 

רהיטי דורון – www.doron-home.co.il