כדי שביתנו ישמור על מראה מעוצב, נעים ומינימליסטי, עלינו לתת חשיבות למראה ולתכנון נכון של ארונות לאחסון. הם הרהיט הגדול בחדר, ונמצאים בשימוש יומיומי, לכן כדאי לבחור בכאלו שהם עדכניים עיצובית, בעלי סידור פנים מיטבי ומיוצרים מחומרי גלם עכשוויים ואיכותיים. נפגשנו עם המעצב הידוע דניאל חסון ועם המעצבת טל וולנסקי כדי שיספרו מדוע בחרו בחברת הארונות ריביירה לייצור מוצריהם.

 

דניאל חסון, מעצב פנים המתמחה באדריכלות ועיצוב פנים למגזר הפרטי והעסקי, ובעל שם בארץ ובחו”ל, בחר לשתף פעולה עם חברת הארונות ריביירה ועיצב עבורה את קולקציית הארונות HIGH END היפיפייה והחדשנית

לדברי דניאל “לריביירה גישה מתקדמת לעיצוב ומחויבות לעדכנות ומובילות בתחום ולכן הייתה פתוחה לרעיונותיי ואפשרה לי לעצב קולקציית ארונות מלאת השראה”. החברה חשפה את חסון לאלמנטים טכניים מהחדשים בתחום שמשפרים ומייעלים את השימוש בהם. הקולקציה מציגה ארונות מינימליסטיים שנטמעים בחלל וכאלו הנראים ממש כיצירת אמנות בחלל. חסון שילב בהם חומרים ודוגמאות שעד כה נראו רק בחיפויי הרצפה והקירות ובמשטחי מטבחים, כמו פלטות ענק מדוקקות ושיש יוקרתי, חיתוכי CNC מתוחכמים, ושילובים יפיפיים של פורנירים, פורמייקות, זכוכיות רפלקטיביות, והדפסות אמנותיות.

דניאל חסון. צילום מיכה לובטון . ארון ריביירה

דניאל חסון – 03-5277118  |  www.danielhasson.com

 

טל וולנסקי, היא כיום המעצבת המשפיעה בתחום בארץ וידועה בארונות המשרבייה הצבעוניים שלה. היא אוהבת לשלב נגרות של פעם עם ייצור בטכנולוגיות מתקדמות ולתת פרשנות מודרנית ויצירתית לעיצוב הקלאסי

לדבריה “חברת ריביירה היא חברה משפחתית בעלת יכולת להישאר מעודכנת ופתוחה לשינויים וחידושים. היא מאפשרת לי חופש יצירתי, להתפתח כמעצבת ומשמשת  “קרקע פורייה” לעבודתי. עבודה על קולקציות חדשות מדי שנה, חיפוש מתמיד אחר חומרים וספקים מגוונים, מאפשרים לי חידושים ובעיקר “להתפרע”, וכשעולה רעיון חדש, אני מקבלת סיוע בהוצאתו לפועל, כשהמרוויחים הגדולים הם קהל הצרכנים”.

עיצוב נרקיס ברזני. צילום אלעד גונן. ארון ריביירה מהקולקציה של טל וולנסקי

טל וולסקי – 054-3333632 | בפייסבוק: Material space design

 

ארונות ריביירה – www.riviera.co.il