הפרקט הוא חיפוי הרצפה המודרני ביותר בארץ ובעולם. ניתן לרוכשו במגוון גדול של דוגמאות, גוונים, וחומרים ובגדלים שונים המתאימים לכל טעם וכיס. הפרקט מעניק תחושה של חמימות ביתית ומשתלב בכל סגנון עיצובי עכשווי

 

נפגשנו עם מעצבות הפנים קרן רוזנר וגלית מסורי, מעצבות פנים שנוהגות לשלב פרקטים בפרויקטים שלהן, ובקשנו מהן המלצות בנושא. למדנו שהן רוכשות אותם מחברת כרמל פלור דיזיין ומסתבר שלא בכדי:

 

קרן רוזנר היא מעצבת פנים ידועה המתמחה במתן שרות ללקוחות פרטיים ועסקיים. המשרד שבבעלותה מייחד עצמו בכך שהוא מפתח קונספט ייחודי, שונה וגמיש לכל פרויקט, על מנת שיהיה יחיד במינו ומקפיד לשמור על איזון ותחושה חמימה ונעימה בבית.

“לכן הבחירה בכרמל פלור דיזיין היא טבעית עבורי” מסבירה קרן “באולמות התצוגה של הרשת מוצג מבחר רחב ומעניין של פרקטים המשרים בחלל תחושה טבעית, מזמינה וחמימה, ולכן יש תמיד מענה למה שאני מחפשת. הפרקטים מסדרת LONG אהובים עלי במיוחד, הם ארוכים ומייצרים מראה אחיד וזורם בחלל. ניתן להשתמש בפרקטים האיכותיים והעמידים שלהם גם במטבח, ואפילו בחדרי הרחצה, עבורם אני רוכשת פרקט פולימרי שנראה ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי. אני אוהבת לעבוד עם רשת כרמל” מוסיפה קרן “גם בגלל איכות המוצרים והשירות האדיב, המקצועי, והמענה המהיר”.

סטודיו רוזנר – 03-6038994/ 052-4588593  www.roznerd.com                         

עיצוב קרן רוזנר. צילום ערן תורג’מן. פרקט כרמל פלור דיזיין

המעצבת גלית מסורי, המתמחה בעיצוב מרחבי וסביבת עבודה, פתחה את סטודיו שייפס דיזיין עם מעצבת הפנים שרון כהן. יחדיו הן מטפלות במרחב הפרטי, המסחרי והקהילתי ושמות דגש על החיבור האישי והמקצועי עם הלקוח ועל חדשנות טכנולוגית.

גלית מספרת ש “אנו ולקוחותינו ניהנים מהמבחר הגדול של דגמי הפרקטים והקולקציות העכשוויות והמגוונות של כרמל פלור דיזיין. הן עונות על כל צרכינו בין אם אנו צריכות פרקט עץ תלת שכבתי, פרקט למינציה או פולימרי, כשפעמים רבות אנו מוסיפות שטיח ממבחר הקולקציות, לעיצוב החלל”. היא מציינת לטובה את העובדה שהפרקטים של הרשת נמכרים במחירים נוחים ומבלי להתפשר על האיכות.

גלית הדגישה בפנינו את השירות המדהים שהן מקבלות, החל מהליווי והעזרה באולם התצוגה, דרך עבודת המתקינים המקצועית, והשירות המהיר ובכל הארץ!

גלית מסורי סטודיו Shapes – 052-8000604  |  shapesdstudio.co.il

 

כרמל פלור דיזיין – www.carmelfloor.co.il