אנו מציגים בפניכם את פינת האוכל המושלמת – מעוצבת,  חדשנית ומותאמת לאירוח

 

אצלנו, הישראלים, תופס האירוח מקום מרכזי בחיים

על שולחן האוכל לספק מענה למספר משתנה של סועדים, מבני המשפחה המורחבת ביומיום לכמות נכבדה של בני המשפחה המורחבת וחברים בחגים ואירועים. רוב שולחנות האוכל הסטנדרטיים אינם מספיקים לאירוח כמות גדולה של אנשים, ואלו הנפתחים מאופיינים לעתים קרובות במראה כבד ומסורבל ובמנגנונים קשים לתפעול הנתקעים ומתקלקלים מהר.

בחפשנו אחר פתרון מתאים לכל סוגי האירוח, מצאנו את פינות האוכל הנפתחות של דגם רהיטים!

degem modaa+katava.indd

אדריכלות פינות אוכל- מסתבר שיש מושג כזה!

פינת האוכל המושלמת היא כזו שתשרת אותנו ותענה על צרכינו באופן מושלם, שלא תתפוס מקום רב ביום יום, שתתארך בעת אירוח רב משתתפים, ושתשמור על מראה עדכני עיצובית, לאורך שנים. אדריכלות פינות אוכל קוראים לזה! או אם תרצו: דגם רהיטים. בדגם יודעים היטב מה הישראלים דורשים מפינת האוכל המשפחתית: שתהיה יפה ומעוצבת, שניתן יהיה להגדיל אותה בנוחות ובקלות (עם הרחבות המאוכסנות בתוך השולחן), שתזוז ללא קושי כדי שנוכל לנקות מתחתיה, ושתהייה איכותית וחזקה.

 

פינות האוכל מוצעות בגדלים, עיצובים וחומרים מגוונים, ומיוחדות בכך שהן מתארכות בקלות ובנוחות למספר גדול של סועדים

השולחנות מאובזרים במסילות פטנט מקוריות ואיכותיות והן מיוצרות מחומרי הגלם מהטובים בנמצא. כך ניתן לבחור, לדוגמא, בין שולחנות קטנים, עגלגלים ובהירים הנפתחים ל-16 סועדים, לבין לשולחנות אוכל גדולים מאסיביים המתארכים ל-30 איש. בין שולחנות לבנים ומודרניים עיצובית לשולחנות קלאסיים המאובזרים ברגליים מעוטרות. אל כל אלו ניתן להוסיף כיסאות, תוצרת כחול-לבן, מקולקציות שנוצרו במיוחד על מנת להתאים לשולחן, או לערבב וליצור עיצוב מקורי. מאפיין חשוב של כל פינות האוכל, בייצור דגם רהיטים, הוא היכולת להיפתח בקלות, בנוחות וללא צורך להפעיל כוח.

2

 

דגם רהיטים מייצרת בעיקר פינות אוכל, אבל לא רק

בדגם ניתן לרכוש שידות ומזנונים עכשוויים, שולחנות סלון, כיסאות ועוד. הרהיטים מעוצבים ומיוצרים באיכות ללא דופי, ובעיצוב יפהפה וייחודי המותאם באופן אישי לכל לקוח ולכל חלל.

 

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il