חולמים על בית מעוצב ועדכני? כולנו מכירים את הקושי הנובע מהתרוצצות בחנויות השונות, משימה הדורשת דמיון, הבנה בעיצוב, זמן והשקעה רבים. פגשנו שלוש מעצבות פנים ובקשנו מהן לספר כיצד הן נמנעות  מכך, והיכן הן רוכשות ריהוט ופריטים משלימים לבית במקום אחד ובהתאמה אישית

 

למדנו מאפרת בהט, טלי אלון ואיילת לוי-עדני שנכון לרכז את קניית הרהוט והאקססוריז’ לבית במקום אחד ולהתאימם באופן אישי במקום. הן ספרו לנו על רשת לעיצוב הבית שחוסכת להן זמן יקר, מאפשרת שילוב בין הפריטים השונים, שינויים והתאמות אישיות של פרטי הריהוט ומספקת שירות חם ומקצועי.

 

אפרת בהט, מומחית בתכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג, מקפידה לייצר חליפה אישית מותאמת לכל לקוח הכוללת צבעים, טקסטורות, בדים, חומרים וסגנון הייחודיים לו אותם היא מתאימה ורוכשת ברשת ביתילי.

דירה ברעננה שבעיצובה היא דוגמה מצוינת לשיטתה. “הדירה תוכננה כך שתתאים לרצון הלקוחה ליצור קו המייצר קן חמים ומזמין” מספרת אפרת, “סגנון העיצוב המנחה, בחירת החומרים והחיבור שעשיתי ביניהם, מייצרים בית עוטף ומחבק השופע הרמוניה, יופי ואיזון. כהרגלי פניתי לרשת ביתילי, התאמתי ורכשתי פרטי ריהוט ואקססוריז שענו על רצוני לשדר תחושה קלילה ומרחפת בחלל”.

“הום סטיילינג הוא התחום הזנוח של עיצוב הבית”, מסבירה אפרת, “אך ממש לא בצדק! הוא חשוב לעיצוב הרמוני ומיוחד. בסניפים השונים של רשת ביתילי אני מוצאת לא רק רהיטים, אלא גם את המגוון הגדול בארץ של פריטי הום סטיילינג בגדלים, צבעים וסגנונות שונים. המוכרים המנוסים של הרשת שמחים תמיד לייעץ ולעזור, גם אם הדבר נמשך יום שלם, ומאפשרים לי יד חופשית לייצר לכל לקוח סימולציה בתוך חלל התצוגה, שמדגימה כיצד יראו הפריטים בסנכרון מלא, בביתו”. היא מוסיפה ש”הקולקציות המגוונות והמתחלפות תדיר, מאפשרות לי להמציא את עצמי כמעצבת בכל פעם מחדש, ומתאימות לכל סגנונות העיצוב .”

עיצוב פנים וסטיילינג אפרת בהט. צילום עידן גיל. ריהוט ואקססוריז רשת ביתילי.

אפרת בהט – 052-2914940  |  www.efratbahat.co.il

 

טלי אלון היא מרצה לעיצוב, מתכננת ומעצבת פנים שאוהבת במיוחד לשלב אקלקטיות עיצובית וליצור חללים הרמוניים הנרקחים בתשומת לב רבה, חום ואהבה.

טלי הציגה לנו בית ישן בן 60 שנה שעיצבה מחדש לזוג במושב גורן. הקונספט שנבחר, “המשכיות”, מדגיש את אופיים ואהבתם למקום. החלל שנוצר הרמוני, מעניין, ומשדר רוגע. היא רכשה פרטי ריהוט ואקססוריז של רשת ביתילי לכל הבית כשלפינת הישיבה בחרה ברהיטים בעיצוב רטרו נעים ובצבעים רגועים.

היא מספרת: ש “אני עובדת עם רשת ביתילי שהטביעה בארץ את מושג
ה “MIX AND MATCH”. הקולקציות חדשניות, טרנדיות ועשירות, והאקססוריז בלתי צפויים ובעלי תעוזה עיצובית. המגוון המאפשר התאמה לכל סגנונות העיצוב והמחירים הנוחים מקלים עלי לרכוש מהרשת לכל פרויקט”. היא מדגישה ש “מאוד חשוב לי שכשאני רוכשת ברשת ביתילי אני יודעת שיש מאחורי “אימא ואבא” עליהם ניתן לסמוך” ומדגישה את השירות המעולה, הנגיש והיעיל, את מתן התשובות המיידי לשאלותיה ואת הטיפול האישי לו זוכים הלקוחות. “נקודה נוספת” היא מוסיפה “היא יכולת הבחירה וההתאמה האישית לכל לפרויקט, לספות אני בוחרת את הבדים, הגודל, הידיות והרגליות של הפריטים, לשולחנות האוכל את הפלטה, הרגליים וכד.”

עיצוב טלי אלון צילום עינת דקל. ריהוט ואקססוריז רשת ביתילי

טלי אלון –  053-8278929  |  www.talialon.co.il

 

איילת לוי עדני, מעצבת פנים וסטייליסטית מוכשרת, לומדת את אישיותם, צרכיהם ואהבותיהם של לקוחותיה ותופרת להם את החלל שיגרום להם להרגיש הכי טוב שאפשר.

איילת הציגה פרויקט שעיצבה לזוג + שתיים שביקש להפוך את ביתו, שתוכנן במקור באופן שנתן תחושת “טלאים טלאים” וחוסר פרקטיות, למעוצב והרמוני ולכזה המספק פרטיות לבני המשפחה. היא מספרת ש “עיצבתי להם בית בסגנון נקי ומודרני המאפיין אותם ואת שאיפותיהם, וכהרגלי מצאתי ברשת ביתילי פרטי ריהוט ואקססוריז’ המתאימים לסגנון ככפפה ליד. כך הצליח העיצוב לשמור על ניקיון עיצובי וייחודי, בו זמנית”.

איילת הוסיפה ש “אני רוכשת מרשת ביתילי ובאופן שוטף, מכיוון שהמגוון הגדול שהיא מציעה עונה על כל צרכי ואני יכולה לבחור הכול, מפרטי הריהוט הגדולים ועד לפרטי הסטיילינג הקטנים. אני מגיעה לשם עם קונספט מדויק, יושבת עם מנהלת מחלקת האדריכלים של הרשת שמבינה את רצונותיי בדיוק. היא מפנה אותי לרהיטים ולאקססוריז’, המתאימים לחזוני, מתוך המגוון האינסופי והמשתנה שבמקום ואם יש צורך מתאימה אותם בדיוק לצרכי. הקולקציות עדכניות, מציגות את הטרנדיים המובילים בעולם ומביאות ניחוח של ניו-יורק, אטליה או פריז. הצוות מדהים, מפגין יושרה ומקצועיות ונותן הרגשה של בית”.

מעצבת איילת לוי-עדני. צילום ערן תורג’מן. רשת ביתילי

איילת עדני –  050-7419619 | www.ayelet.design

 

ביתילי – www.betili.com