הסגנון המינימליסטי פופולארי בעיצוב הבית, לא רק בשל תחושות הניקיון שהוא מקנה לחלל, אלא גם מפני שהוא משתלב מצוין עם כל עיצוב אחר.  מסתבר שבתחום דלתות הפנים תכונה זו חשובה במיוחד. יצאנו וחקרנו מדוע…

 

 מינימליזם הוא עולם תוכן אסתטי, שהחל לצמוח במערב בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת, ודוגל בפשטות ויזואלית

פשטות המתאפיינת בעיקר בעיצוב בקווים נקיים וישרים ובשימוש בצורות, צבעים וחומרים ראשוניים ומונוכרומאטיים. עיצוב מינימליסטי מתאפיין בשימוש באלמנטים הכרחיים בלבד, תוך ניקוי כל האלמנטים המיותרים בחלל.  הזרם המינימליסטי הושפע רבות מהעיצוב היפני המסורתי, השם דגש על חלל נקי, אור וחסכנות בחומר ובצבע, וגם מאמנים פלסטיים שונים, כמו כדוגמה מקבוצת “דה סטייל” ההולנדית, שדגלה באומנות מופשטת וטהורה, בשימוש בקווים אנכיים ואופקיים בלבד ובשימוש בצבעים בסיסיים.

 

הסגנון המינימליסטי  הפך בימנו לפופולארי בעיצוב הבית, משום שהוא נותן תחושת מרחב וניקיון ההופכת את השהות בבית לנעימה ושלווה

מינימליזם מוקפד עוזר לנו להירגע ולהפטר מעודפי הלחצים והמסרים הרבים המאפיינים את חיינו במאה העשרים ואחת. הוא מאפשר לנו שלווה ושקט ויזואליים, רגשיים ומנטאליים ומתאים במיוחד לעיצוב דלתת הפנים, שכן עליהן להתאים לסגנונות העיצוב המגוונים שבתקופתינו.

 

חברת דלתות פנדור, המובילה את שוק דלתות הפנים כבר למעלה מ-25 שנה, מציגה קולקציית דלתות בסגנון מינימליסטי ומקפידה לא רק על איכות ועמידות הדלתות אלא גם על מגוון עיצובים רחב וחכם שמשתלב ומחמיא לכל חלל ובית

באולמות התצוגה של דלתות פנדור מוצגות דלתות בגוונים שונים של לבן, עץ בהיר ואפור, בעלות מראה נקי וחלק לגמרי וכאלו המשלבות פסים מתכתיים או זכוכיות ומשתלבות עם הקירות. לכן מתאימות הדלתות  לא רק לחדרים בסגנון מודרני או מינימליסטי, אלא גם לסגנונות שונים כעיצוב אקלקטי, תעשייתי, כפרי ועוד.

דאבל כתבה פנדור

מעצבי הבית של פנדור מסבירים שבדרך כלל רצוי לבחור בקו עיצובי אחד של דלתות פנים לבית, על מנת להשרות לו מראה הרמוני ואחיד   

לכן הם מציעים ועוזרים ללקוחותיהם, למצוא את הדלת המעוצבת האחת  שתתאים לחלל המרכזי של הבית, לחדרי השינה, העבודה והילדים ולחדרי הרחצה. יתרה מכך, פעמים רבות אנו מעצבים מחדש את הבית, צובעים את הקירות, מחליפים ארונות, מטבח או ריהוט קיים ומוסיפים פרטי נוי טרנדיים, אבל את דלתות הפנים כמעט ואין מחליפים, לכן יש לבחור דלת שתשתלב באופן מושלם בכל רקע.

 

לוח ההשראה

הסגנון המינימליסטי היווה מוקד מתבקש ללוח ההשראה של מעצבי החברה, ששמו כנגד עיניהם את המוטו של האדריכל הגרמני לודוויג מיס ואן דר רוהה, שטבע את המושג המפורסם “LESS IS MORE” בעיצוב. פלטת הגוונים מושפעת מהמינימליזם העכשווי גם היא– לבן, עץ בהיר, שחור ואפור, מחומרים פולימרים מתקדמים שמאפשרת הטכנולוגיה העכשווית, ומהשימוש הנרחב בזכוכית- חומר נקי, חלק וזמין.

 

פנדור – www.pandoor.co.il