כדאי להכיר: חברת דקל MASTER KITCHEN, מכניסה את מראה העץ ששויך בעבר לסגנון הקלאסי או הכפרי, לקולקציית מטבחים חדשה בסגנונות מודרניים

 

בעבר, נחשב השימוש בעץ במטבח לנחלתו הבלעדית של הסגנון הטבעי הקלאסי. כיום, עם התפשטות המגמה הדוגלת בערוב סגנונות שונים בחלל אחד, ובמקביל להתפתחות הטכנולוגית, המאפשרת רמת דיוק מרבית בעיבוד החומרים מהם מיוצרים המטבחים, חוזר ומככב מראה העץ בטרנדים עיצוביים עכשוויים שבעבר נעדר מהם לחלוטין.

 

הגרסה העכשווית של חיפויי העץ למטבח, מככבת בקולקציה חדשה ויפיפייה של חברת דקל MASTER KITCHEN לשנת 2017 

הקולקציה כוללת מטבחים בחיפוי עצים ופורנירים מיוחדים, פראיים וייחודיים, בעלי נוכחות מרשימה ויוקרתית. החיפויים, מתהדרים בדוגמאות שונות ובלתי אחידות, כשההיסטוריה של העץ והמקום בו צמח והתפתח, חרטו בו. המטבחים נראים כמו סימפוניה עצובית של ממש ומוסיפים לחלל המרכזי של הבית הידור, ייחוד וחום.

אחד הדגמים הוא מטבח מעוצב דגם פורניר אגוז, המדגים בנראותו כיצד מתאים העץ לטרנד המינימליסטי ולחומרים עכשוויים כמו בטון, זכוכית ותאורת לד היקפית עכשווית

בעזרת טכניקות עיבוד מתקדמות המאפשרות פני שטח נקיים וחלקים במיוחד, ואבזור כמו ידיות מתכת אינטגראליות, נסתרות, השומרות על מראה נקי, מתקבלת נראות מודרנית והרמוניה ויזואלית במטבח, הפתוח לפינת האוכל ולפינת הישיבה.

המטבח משתלב באופן נפלא בעיצוב המינימליסטי הכולל של החלל. בקירות הצבועים בגוונים מונוכרומאטיים של לבן ואפור, ברצפת הבטון, כסאות הבר התעשייתיים, בדלתות ההזזה הגדולות המכניסות את החוץ לפנים ובתאורת לד היקפית המהווה רקע ניטראלי ושקט המאפשר למטבח לזרוח.

דגם זה ניתן להזמנה בחיפויי דלתות שונים כמו פורנירים אקזוטיים או משוחזרים. בעיצובו משולב קיר ארונות גבוה ואי גדול ופונקציונאלי המאובזר במשטח עבודה לבן מקוריאן ומשמש בנוחות לבישול, הדחת כלים וישיבה.

מטבחי הדקל – www.hadekel.com