רהיטי דורון מציגים מיטה חדשה לילדים ולנוער המוצעת לרגל השקתה במחיר מיוחד שיסדר לכם את החגים

 

עיצוב חדרי הילדים והנוער הוא אתגר משפחתי. העיצוב וסידור החדר צריך לענות על הצרכים העכשוויים והעתידיים של ילדנו, וכן להתחשב בטרנדים ובהשפעות חברתיות שכל כך חשובים לילדינו בשלב מאוחר יותר כמתבגרים.

נחשפנו לדרך הפעולה של רהיטי דורון שדוגלת, כבדרך חיים, באפשרות שכל משפחה בישראל תוכל לרכוש ריהוט מעוצב, איכותי במחיר הוגן ונגיש.

ביקרנו במפעל של רהיטי דורון, מפעל חדיש המצויד במכונות ייצור מהמתקדמות בעולם המיועדות לייצור יעיל בסדרות ייצור גדולות. זהו בעצם סוד הקסם של רהיטי דורון, שיטות הייצור מתקדמות ומאוד יעילות מאפשרות להציע ריהוט מעוצב מבלי להתפשר על האיכות וכל זאת במחיר הוגן לכל לקוח. הוסיפו לכך שירות איכותי ומקצועי ורשת חנויות נגישה בפריסה ארצית ומתקבלת הצלחה ישראלית.

חברת רהיטי דורון מציגה את מיטת לישונ’צלי, המיטה שהושקה לאחרונה כחלק מקולקציית המיטות של החברה לילדים ולנוער. היא מתהדרת בעיצוב נקי ומודרני, בנויה מפלטות עץ של חברת egger, וכוללת מיטה עליונה המאובזרת במיטה תחתונה ובמזרנים.

 

מחליפים את צבע חזית המיטה התחתונה בקלות ובנוחות

בחנו את המיטה החדשה והתרשמנו, עיצובה מושך עין והיא בנויה בצורה חזקה שמבטיחה שתחזיק לשנים רבות. במיטה התחתונה מצאנו פתרון מקורי שמאפשר שינוי צבעוניות בקלות, שני צידיה מעוצבים בצבעים שונים וניתן לבחור, כשהופכים אותם, אם ברצוננו בצבעוניות לבנה חלקה ונקיה או בצבעוניות משולבת עם אלון מבוקע, בוגר ויוקרתי.

הגישה העיצובית של רהיטי דורון היא לשמור על קווים נקיים וישרים ועל צבעוניות שקטה בפרטי הריהוט. גישה זו מאפשרת שינוי ועדכון אין סופי של החדר על ידי  שילוב אבזור ובאקססוריס. היא מאפשרת לילדנו לגדול עם החדר ולשנות את הצבעים השולטים בו בהתאם לגילם ולהעדפתם המשתנה מעת לעת, או להחליף את דיירי החדר בקלות וללא צורך בהחלפת הרהיטים.

 

רהיטי דורון – www.doron-home.co.il