חברת מטבחי זיו והמעצבת עדי זילברברג, עיצבו וייצרו עבור משפחה המתגוררת בישוב מנות שבצפון, מטבח יפיפה השואב השראה משני סגנונות עכשוויים

 

לפרויקט נבחרה מעצבת הפנים עדי זילברברג

הבית עוצב עבור משפחה המונה חמש נפשות ומארחת רבות, כשהרעיון היה ליצור בית מודרני אך חם, כזה שישלב בין טעמם השונה של בני הזוג. המעצבת עיצבה אותו בקווים נקיים ומודרניים, ואף ושלבה בו חומרים חמים וקרים, כמו ברזל ועץ, כך שהתקבל בית מזמין ועכשווי, עדכני ועל זמני.

 

כחלק מעיצובו הכולל של ביתם, ביקשה המשפחה להתאים את המטבח  לצרכיה. לזוג ולשלושת ילדיהם הבוגרים, המבלים שעות במטבח עם אימם הבשלנית. הם  חיפשו מקום לאכילה משותפת, החלפת חוויות, אירוח ועוד.

המטרה בעיצוב המטבח, כמו בעיצוב הכללי, הייתה ליצור שילוב בין מטבח מודרני לקאלסי-כפרי ובין שני אופני תכנון של מטבחים, בין מטבח במבנה “ח” קלאסי למטבח במבנה מודרני של שני פסים. עדי עיצבה במטבח שהוזמן ממטבחי זיו, קיר ארונות גבוהים המכיל אחסון רב, ובמקביל לו יחידת מדפים פתוחה לפינת קפה, המוסיפה קלילות, ופס ארונות נמוכים. את האי רחב הידיים המאובזר בכיסאות בר ובכיור שני מגדירה המעצבת כ”לבו של המטבח”.

חזיתות הפולימר מעוצבות במסגרת עדינה, בצבע קפוצ’ינו חם וניטראלי המשתלב עם פלטת הגוונים של הבית. המדפים ודלפק האכילה עשויים מ-HPL, עץ – אלון מבוקע. חומר פרקטי שאינו נשרט ועמיד בפני מכות.

המעצבת פנתה לחברת מטבחי זיו “כשאני עובדת עם חברת מטבחים כמו זיו, אני יודעת שאמצא מענה מיטבי, מגוון רחב של חומרים, פתרונות טכנולוגים מתקדמים והכי חשוב: שירות חם וזמין”

“תהליך העבודה מול מטבחי זיו מאוד נוח לי כמעצבת” מוסיפה עדי. עוד לפני שאני מגיעה עם הלקוחות לסניף. אני מעבירה למעצבת של החברה את תוכניות המטבח והבית ומבקשת הדמיה, תמחור כללי והתאמת החלוקה החיצונית והפנימית, וכשאנחנו מגיעים נותר רק לבחור את חומרי הגמר. רמת השירות והזרימה  בעבודה מול עובדי החברה גבוהים, מתקניה מקצועיים והשירות זמין ומהיר,

הצוות חם, ונותן תחושה של משפחתיות מלאת אהבה ונתינה”.

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com