כמתחייב מחברת מטבחי בוטיק, שוקדת כל העת מחלקת הפיתוח של מטבחי רגבה על השקת קולקציות מקוריות, שייתנו מענה לצורכי המטבח המשתנים בעידן החדש

 

במטבחי רגבה מאמינים כי בעידן המודרני, בו למטבח יש תפקיד מולטי-פונקציונלי, הוא צריך קודם כל להיות ארגונומי, שהטכנולוגיה תשתלב בו, אך לא פחות חשוב – שיהיה אסתטי ומעוצב ושייתן כבוד לחומר ממנו הוא עשוי. לכן, כשרגבה מעצבת מטבח היא מביאה איתה לא רק ניסיון של למעלה מ-70 שנה בעיצוב ותכנון מטבחים, אלא תשוקה, ראש פתוח וכבוד לחומר ולמקורות שלו.

דרורית קפלן, סמנכ”לית השיווק והפיתוח: “האתגר בשוק תחרותי, הוא לשמור על איתנות ויציבות לאורך השנים, וגם להתמודד בשוק המקדש עיצוב וחדשנות, כל זאת במפעל מתועש. עם זאת, שירות אישי, איכות, ירידה לפרטים ואספקה במועד, הם ערכים על פיהם אנו פועלים ועליהם איננו מוותרים”.

מטבח קליף בשילוב ארונות עליונים קריסטל

חדשנות וטכנולוגיה פוגשים אסתטיקה

במטבחי רגבה יש חשיבה חדשה בנוגע ליופי, דיוק ואסתטיקה, כשבשילוב עבודת יד, ירידה לפרטים ותרבות של עיצוב, נושאים את בשורת מטבחי הבוטיק הפונקציונליים. כך שמעבר לאסתטיקה, מדובר במטבחים שחיים בהם, עובדים בהם ושהם אינם חפים מתיחכום.

מטבח קונטור – הקווים הנקיים והמינימליסטיים שבעיצובו מאירים בזרקור מיוחד גיאומטריה אורבנית, המעניקה ממד מתוחכם, מודרני ועדכני לעץ, כחומר על-זמני. הוא מאופיין בחזית בעלת מסגרת דקיקה, הבולטת בכ-8 מ”מ ואינה מכבידה על קווי העץ. הדגם מחופה פורניר בגוני עץ טבעיים, בגימור טבעי ובמראה סופר-מט אופנתי.

מטבח קליף – שילוב עכשווי של עץ ומתכת מעניקים מראה אורבני, מתוחכם ובועט למטבח. הדגם מחופה פורניר, מוצע במניפת גוונים מטאלית חדשנית ובמראה סופר-מט אופנתי. הוא משלב ידיות אינטגרליות לכל אורכו, מאלומיניום צבוע בתנור בגוונים עכשוויים, משחור ועד כסוף ומוזהב. מומלץ לשלב את דגם קליף עם גוני ננו חלקים, להשלמת מראה אורבני עכשווי.

מטבח קונטור בשילוב אי עם ארונות פתוחים צבועים

נותנים כבוד לחומר, למקורות שלו ולשורשים שלו

יחד עם שני דגמי המטבח החדשים, הושקה ברגבה קולקציית גוני עץ חדשה:

קולקציית “The 37” החדשה של החברה מתרגמת את האסתטיקה העל-זמנית של העץ למשטחי פורניר, שמיוצרים בטכנולוגיה חדשנית, ומכניסה אותם למטבח כחלק מהמגמה הטבעית המתחזקת בעיצוב הבית. הקולקציה, ובה 37 גוונים ייחודיים, מ-No.1 ועד ל-No.37, וכוללת ארבע קבוצות פורניר טבעיות מעץ אלון מבוקע, אלון שטרייף, אשה פסים ואגוז. כל אחת מהקבוצות יוצרה בתשעה גוונים, המבוססים על נוסחאות צבע בלעדיות ומקוריות, אשר פותחו בשיתוף עם חברת ARTI הגרמנית. המשטחים מעובדים בגימור ייחודי לרגבה  Super Matt, למראה אותנטי ומועצם, המבטא אישיות חזקה. פיתוח טכנולוגי מתקדם וייחודי מאפשר את תפירת הפורנירים השונים וצביעה איכותית, המותירה מראה אותנטי של פרטי העץ למרות הגיוון.

מתוך ארוע השקת קולקציית גוני העץ

ארוע השקת קולקציית גוני העץ החדשה של מטבחי רגבה,התקיים בסניף הישראלי של גלריית לומס Lumas הבינלאומית, במתחם לבונטין.

המוזמנים הרבים נחשפו ראשונים לקולקציית גוני העץ החדשה, לצד האוסף החדש של יצירות הגלריה. במרכז הגלריה הוצב שולחן שהורכב מגוני הקולקציה, שהיוו השראה למיצג קינוחים אמנותי וטעים, בניצוחה של אמנית הקינוחים ומובילת דעה באינסטגרם misspetel.

מטבחי רגבה – www.regba.co.il