חומרים וגימורים בלעדיים ושירות אישי ומקצועי יבטיחו שתצליחו ברכישתו

 

עיצוב וייצור Custom made? מסתבר שיש דבר כזה!

בשעה טובה החלטתם על רכישת מטבח חדש לביתכם? חשוב שתדעו שבעניין זה לא כדאי להתפשר ושרכישה חכמה תשרת אתכם לשנים רבות. לכן כדאי לרכוש מחברה מובילה  שייחודה והתמחותה הם בעיצוב וייצור מטבחים Custom made, התואמים את התוכנית, הבקשות והצרכים שאתם, האדריכל והמעצב שלכם מציבים בפניה.

פניתי אל חברת מטבחי זיו היחידה בתחומה שכחלק מהאסטרטגיה שלה ויתרה לחלוטין על פרויקטים בתחום הבניה הרוויה עם קבלנים ומוסדות, והתמקצעה בעבודה מול לקוחות פרטיים הפונים אליה לעיצוב וייצור מטבחים, ומול כאלו המלווים באדריכלים ומעצבים.

 

ייחודיות חומרית וחדשנות בעיצוב יבטיחו לכם מטבח שלא תמצאו אצל אחרים

החודש עומדת זיו להשיק את אולם התצוגה המחודש שלה ברחוב הלחי בבני ברק. סיור שערכתי במקום, טרם פתיחתו, הדהים אותי! הוא מעוצב כמוזיאון למטבחים ומציג סגנונות עכשוויים וקולקציית חומרים בלעדית לחברה.

כמתבקש מחברה כמותה ערכיה הם: חדשנות, איכות, שימוש בחומרים ובגימורים מהעדכניים בתחום ובטכנולוגיות מהחדישות בעולם. באולמות התצוגה שלה תמצאו: חיפויי מטבח וקירות במראה בטון, חלודה, עץ, ברונזה ואבן, גימורים כמו מט עמוק וקטיפתי (Nano) ועוד.

 

לוחות השראה

כדי להקל עליכם עיצבו בזיו לוחות השראה בהם משולבים החומרים האקסקלוסיביים שהיא מעמידה לרשותכם, בצבעים העכשוויים ביותר בסצנת העיצוב העולמית.

אלו יאפשרו לכם ליצור, בחלל המרכזי של הבית בו נמצא המטבח, פינת האוכל וחדר האורחים, זרימה עיצובית מלוכדת ועכשווית, להמחיש כיצד ישתלבו ולהקל עליכם את בחירתם.

 

מוצרים משלימים

זיו הקימה עבורכם one stop shop כדי שתוכלו להתאים ולרכוש את כל הדרוש למטבח תחת קורת גג אחת. 

באולמות התצוגה שלה תמצאו מגוון מעוצב ואיכותי של מוצרים משלימים כמו משטחים, כיורים, ברזים, ריצופי פורצלן של אבן קיסר במידות ענק של
3.120 X 1.60 מ’, מוצרי חשמל ייחודיים ועוד.

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com