רשת IDdesign נבחרה לשתף פעולה באופן בלעדי, עם המותג האיטלקי TOG, המציג רהיטים של מעצבים מהמובילים בעולם, ביניהם:  Philippe Starck ו-Antonio Citterio וחושפת את הצרכן הישראלי למילה האחרונה בעולם בעיצוב הבית

 

IDdesign הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג TOG. המותג כולל פריטי עיצוב וריהוט של מעצבים מובילים בעולם, ביניהם Philippe Starck שהוא אחד מבעלי המותג יחד עם בכירי המעצבים בעולם: Antonio Citterio, Nicola Rapetti ,Ambroise Maggiar ,Sebastian Bergne
ו-Daï Sugasawa, & Kim Colin Sam Hecht. הפריטים מוצגים בסניפי הרשת ברחבי הארץ ומציעים תמהיל מוצרים ייחודי וטרנדי המיוצר באיטליה ומשווק במחירים שפויים.

כורסאות פלסטיק שקופות בעיצוב של פיליפ סטארק של המותג TOG ברשת IDdesign צילום Nicole Marnat. (2)

Design it yourself

הקולקציה, העשויה פלסטיק עמיד ואיכותי מסוגים שונים מאופיינת בצבעוניות מגוונת ובצורות שונות, כך שהיא מאפשרת ללקוחות רשת IDdesign עיצוב אישי. מרבית פריטי העיצוב מגיעים כמוצר בסיס עליו ניתן להוסיף ולעצב, בהתאם לבחירתו של כל לקוח, מתוך מבחר של אופציות ושילובים אפשריים. זהו מהלך שמתכתב עם הלך הרוח האינדיבידואלי המודרני, אליו פונות הרבה חברות בתחומי העיצוב והאופנה המציעות ‘פריטים בהתאמה אישית’.

מעבר למשחקי הצבעים ולאפשרות התאמה אישית, ניתן לרהט פרוייקטים החל מבתי מלון, משרדים וחללים גדולים. בנוסף, מרבית הפריטים מתאימים לחללי הפנים והחוץ בשל עמידותם ואיכות חומרי הגלם והייצור.

 

?Philippe Starck, Nicola Rapetti or Ambroise Maggiar

כיסא Emasao של סטארק, לדוגמא, עשוי יציקת פלסטיק המותאמת ארגונומית לגופו של היושב עליה ומעניק איכות לצד עיצוב בלתי מתפשר. את הכיסא ניתן לעצב על פי טעמו האישי של הלקוח. הוא מוצג במגוון רחב של צבעים, ביניהם שקוף, לבן, שחור, מעושן וורוד וניתן להוסיף לו מסעד תואם בצבע תואם או תוך שילוב צבעים שונים, ולהקנות לבית מגע אישי ייחודי. פריט נוסף הבולט ביופיו הוא שז’לונג מדגם Amber, שעוצב על ידי המעצב האיטלקי המפורסם ניקולה לואיג’י ראפטי. השזלונג מדמה את גוף האישה, נראה כיצירה חד פעמית או פסל מרשים ואלגנטי, ניתן לשימוש כרהיט חוץ או פנים ומגיע בשלושה צבעים – לבן, שחור וחום. שרפרף  Apolo המקורי, פרי עיצובו של המעצב הצרפתי אמברוז מאגיאר, מציג פתרון אחסון פונקציונאלי, מתהדר במראה משעשע כשל מגבעת ראש ומוצע בצבעוניות מגוונת.

ספה בדמות אישה מדגם amber במחיר 5990 שח. להשיג ברשת IDdesign. צילום Nicole Marnati (1) (8)

לדברי פיני גולדשטיין, מנכ”ל רשת IDdesign: “רשת IDdesign הופכת כיום יותר מתמיד, לבית של מעצבים בינלאומיים מובילים במחירים שפויים. אנו גאים להוביל מגמה העונה לדרישות השוק ומעניקה לכל אדם את האופציה לרהט את ביתו עם פריטים של מעצבי על. הפריטים שימכרו בחנויות הרשת עושים שימוש בטכנולוגיות ייצור חדשניות וחומרים מודרניים ומתאימה לסביבות הפנים והחוץ בצורה מושלמת”.

קולקציית המוצרים החדשה משווקת בסניפי רשת IDdesign בחללים ייעודיים.

 

IDdesign | www.iddesign.co.il