מזרנים חדשים, מערכות ישיבה מתכווננות וכורסאות טלויזיה מפנקות

ד”ר גב מציגה ללקוחותיה סדרת מזרנים חדשה וייחודית, פרי פיתוחה הבלעדי של החברה, הנבדלים בקפיצי ה-HD. מדובר בקו חדשני המבוסס על טכנולוגיית הקפיצים המבודדים, כאשר בכל מזרן יש שכבה של 1800 קפיצי מיקרו מבודדים, כמעט פי שלושה מכל מזרן אחר הקיים בשוק! יתרונם הגדול של המזרנים הוא בתמיכה הנקודתית שהם מעניקים לכל איבר בגוף. ואכן בדיקת מומחים שנעשתה קובעת כי מדובר במזרן מעולה, בריא ואיכותי ובעל התמיכה גדולה ביותר לגוף. ד”ר גב פיתחה את המזרן בהתאמה מושלמת לצרכן הישראלי ומציעה אותו במחיר השווה לכל כיס.

featured_drgav

 

לעצב את הבית עם מערכות ישיבה מתכווננות

חברת ד”ר גב מקפידה לבחור ולייבא בלעדית, עבור הצרכן הישראלי, את מערכות הישיבה של מיטב היצרנים כדוגמת חברת La-Z-Boy וחברת BEST מארה”ב. הן ידועות באיכות הייצור ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות פרי פיתוחם של מומחים מהמקצועיים בתחום. מערכות הישיבה מאפשרות ליושב/ת עליהן רמת נוחות אורטופדית ייחודית שאין כדוגמתה. הן מתכווננות, מעניקות תמיכה מלאה לגב ומאובזרות במנגנונים קלים ונוחים להפעלה. מעוצבות במגוון דגמים ומרופדות בבדי ריפוד או עור הניתנים לבחירה מתוך מגוון עשיר של צבעים על פי טעם וסגנון. מערכות הישיבה המעוצבות משווקות באולמות התצוגה של ד”ר גב ברחבי הארץ.

stella1

להתרווח ולהתפנק על כורסאות הטלוויזיה הטובות בעולם

ד”ר גב מציגה מבחר גדול של כורסאות עיסוי וכורסאות טלוויזיה מהטובות בעולם המיוצרות ע”י שתי החברות המובילות בארה”ב. הן מאובזרות בכל החידושים בתחום ומיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות, מעניקות ישיבה בריאה, נוחות מרבית ואיכות חיים. הכורסאות של חברת
La-Z-Boy ידועות בזכות טכנולוגיית תמיכה אורטופדית ייחודית והמנגנונים שלה כוללים 18 זוויות ישיבה שונות ו-3 מצבים לתנוחת הרגליים! הכורסאות של חברת BEST ידועות בזכות איכות ייצור מעולה ומעניקות נוחות מרבית ליושב/ת עליהן. הן עמידות לאורך זמן, מגיעות עם מנגנון מסתובב, מנגנון שמירת קיר והדום רגליים מרופד. ניתן להזמין אותן בעור או בבד, הן מיובאות בלעדית ע”י ד”ר גב.

Corona_

ד”ר. גב- לפרטים:www.dr-gav.co.il | 03-6053399