הבית המודרני מאופיין בשלל סגנונות בניה ובנוי מחומרים מתקדמים בנראות עכשווית. חלק חשוב מהמעטפת הם הפתחים שזוכים להתייחסות מיוחדת ומאפשרים עיצוב מינימליסטי ובידוד מעולה, תוך שהם עונים בצורה מקסימאלית על הטרנד הדוגל בהכנסת החוץ אל הבית ובהפיכתם למקשה אחת

 

הראש הישראלי ממציא לנו פטנטים! שניים מהפיתוחים החדשים, הנדרשים והמתאימים לסגנונות הבניה העכשוויים, נזקפים לזכות חברה ישראלית צפונית, חברת כוכב, העוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור והרכבה של מגוון מוצרי אלומיניום ייחודיים. החברה מאפשרת ללקוחותיה רכישת חלונות, דלתות ותריסים מעולים במגוון של דגמים וסגנונות עיצוב, ובמתן מענה לדרישות אדריכליות מורכבות.

 

פרופילי האלומיניום המינימאליים מתאימים למפתחים גדולים במיוחד, מכניסים את הירוק של החוץ לתוך הבית ומטשטשים את הגבולות ביניהם

האופנה העכשווית דוגלת במפתחים גדולים ההופכים את הנוף האורבאני או הכפרי לחלק מפנים הבית ומאפשרים כניסת אור טבעי ואוורור. כדי למקסם זאת נדרש מחלונות ופתחי הבית להראות מינימליסטים ולאפשר בידוד מעולה לחיסכון באנרגיה.

הפרופיל הייחודי “ורונה” שפותח ומיוצר ע”י חברת כוכב, מתאים לדלתות הזזה במפתחים גדולים של מקסימום 7 מ”ר לכנף. הוא יפיפה, רוחבו 2 ס”מ בלבד! מאפשר זיגוג כפול ומתאים לבתים בסגנון מינימליסטי.

מוצר ייחודי נוסף הוא הפרופיל הבלגי הדק ביותר שתמצאו לחלונות ודלתות המדמה חלונות ברזל אך עשוי מאלומיניום איכותי. הוא מתאים לבתים בסגנון כפרי או פרובאנס, מאפשר רמת אטימה גבוהה במיוחד והגנה מפני קורוזיה, אינו מושפע מקרינה, מהפרשי טמפרטורה, ממים ונשאר עמיד לאורך עשרות שנים.

הדלתות והחלונות מותאמים ללקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבים

פתרונות מקוריים, איכותיים ומעוצבים לבתים פרטיים, לדירות ולעסקים הם חשובים ביותר, אך לא פחות חשוב שהייצור מתבצע במפעלי החברה תוך דגש על מקצוענות, חדשנות ושירות מעולה. לכוכב אגף טכני הנדסי בעל יכולות גבוהות לתכנון וביצוע עבודות מורכבות מול אדריכלים, מעצבים ומפקחי בנייה, ללא התפשרות על רמה גבוהה ביותר של עיצוב, גימור והתקנה. החברה מפעילה מערך ארצי של סניפי שירות ואולמות תצוגה בדיזיין סנטר בני ברק, בקיבוץ יגור, פתח תקווה, נתניה, צומת ביל”ו ובאר שבע, ובכך מבטיחה שירות קרוב ויעיל ללקוחותיה.

 

כוכב | www.cochav.co.il