צביעה איכותית מבטיחה מטבח בעל מראה מושלם ומוסיפה לו עמידות לאורך שנים. במפעלה של חברת הדקל MASTER KITCHEN, מצאנו חדרי צבע משוכללים ומתקדמים טכנולוגית בהם נרקמים מטבחים יפהפיים ויוקרתיים

 

אין להמעיט בחשיבות איכות הצביעה של המטבח, לא רק כדי שתתקבל נראות מושלמת, אלא גם לנוחות העבודה בו שמטבעה היא אינטנסיבית ויומיומית

כשאנחנו עובדים במטבח אנו חותכים, מועכים, מבשלים, פותחם וסוגרים, מוציאים ומכניסים, מנקים בחומרי ניקוי חזקים… ולכן מטבח שגימורו אינו איכותי במיוחד יראה ישן ומרוט, שרוט ובלוי לאחר זמן קצר. לכן, חשוב ביותר לרכוש מטבח הצבוע באופן מקצועי ואיכותי, כזה שישמר כחדש לאורך שנים, וללא צורך בזהירות יתרה מצידנו.

 

צביעה איכותית ועבודות צבע מיוחדות וייחודיות היא אחת הנישות העיקריות של חברת מטבחי הדקל

לחברה 4 חדרי צבע עם בקרת אקלים ממוחשבת ברמה בין לאומית. חדרי הצבע עובדים על סירקולציות אוויר קבועות, בכדי לקבל תוצאה חלקה, ללא אבק וגזים. החברה משקיעה בכך כדי להקנות למטבחיה גימור מושלם וניראות עיצובית עדכנית.

איכות הצביעה הינה מהגבוהות בארץ כשכל חלקי המטבח עוברים מספר שלבי צביעה

בשלב הראשון מעבדים את הדלת או את החלק. אחר כך מבצעים איזולציה – כלומר, איטום מפני נוזלים ומזיקים. בשלב השלישי החלק או הדלת עוברים שיוף מלא וברביעי מכניסים אותם ליסוד לבן. לאחר מכן משייפים את החלק או הדלת שוב כדי שיקבלו מרקם חלק ונקי ובשלב האחרון מטבילים אותם בשתי שכבות של צבע, לשם מילוי ואיטום מלא.

 

כל מטבחיה הצבועים של החברה עוברים תהליך צביעה דומה, אך האפשרויות העיצוביות הן אינסופיות. תוכלו לבחור מטבח בעיצוב מודרני מינימליסטי ונקי, קלאסי או תעשייתי ומתוחכם, כפרי או בסגנון פרובאנס ועוד, כולם מאובזרים במיטב מוצרי הפירזול, המיובאים במיוחד מאוסטריה, ועשויים מחומרי הגלם האיכותיים בשוק.

 

 מטבחי הדקל – www.hadekel.com