המעצבת תהילה גור מציגה בית פרטי הטובל בירוק. הבית שעוצב מחדש על ידה מאזן בין עיצוב שקט ופלטת צבעים מונוכרומטית לתחושת בית חמה, נעימה ושמחה

 

משפחה בת 4 נפשות, זוג הייטקיסטים ושני ילדיהם, ביקשו לעצב את ביתם שבמושב באופן שתתקבל בו הרגשה יוקרתית ועדכנית, ביתית ומזמינה. בעל הבית נתקל בעבודת נגרות מיוחדת של המעצבת תהילה גור, התרשם וביקש לעבוד עימה. משרד הבוטיק של גור מתמחה בבתים פרטיים, דירות יוקרה ומלונות בוטיק בארץ ובחו”ל, מאופיין בעיצוב אישי וקשוב הדוגל בכך שהבית הוא לב ומרכז החיים, ולכן חשוב שיהיה נעים ונוח וישקף את אופיים ואישיותם של דייריו.

 

בית המשפחה פרטי, טובל בירוק ולו חלונות גדולים הפונים אל החוץ. לכן היה חשוב לדיירים ולמעצבת לשמור על עיצוב בקו “שקט”, ולתת לטבע את במת הכבוד

הבית עבר מהפך כולל, כל החדרים שודרגו במלואם, החל מתוכניות החשמל והאינסטלציה וכלה בחלוקה החללים ועיצובם. הבית רוצף ורוהט מחדש, נוספו מקומות אחסון רבים ומשרד לטובת עבודה מהבית. המרתף קיבל מתיחת פנים והפך לחלל משחקים לגדולים ולקטנים. “הזוג”, לדברי גור, “היה קשוב וזורם ונתן לי להוביל את התהליך”.

פלטת הצבעים שנבחרה היא מינימליסטית, מונוכרומטית ומורכבת מלבן, אפור ושחור, עם נגיעות עדינות של זהב אופנתי, המוסיף תחושה חמה ויוקרתית.  גיאומטריות מודרנית מוסיפה עדכניות עיצובית ומופיעה בחיפויי הקירות בחדרי הרחצה, בקיר המרכזי בפינת הישיבה והאירוח ובדלתות הפנים שנבחרו  

המעטפת הפנימית, קירות הבית והתקרות נצבעו בלבן, החלונות והדלתות האפורים אובזרו בווילונות לבנים, דלתות הפנים הלבנות של חברת הדלתות פנדור הותאמו לפרטי הריהוט הלבנים בחדרי השינה והרחצה, ובמטבח הלבן שובצו נורות לד. גופי תאורה עגולים ונברשות מינימליסטיות מציפות את הבית באור ומדגישות את התחושה המרווחת והנעימה שבו.

בסלון שולט בעיקר הצבע האפור. הרצפה, הקיר המרכזי, הספה והכריות הם אפורים, ומרוככים על ידי פריטים משלימים בגווני זהב ותכלת. הטפט שהודבק על הקיר המרכזי בחדרי ההורים, המשחקים וחיפויי הקירות בחדרי הרחצה גם הם אפורים, ובדוגמאות מעניינות שהופכות את החללים המונוכרומטיים לייחודיים וכיפיים. השחור מופיע בעיקר כהדגש לצבעים האחרים, ברגלי השולחנות, בחיפוי שנבחר לגרם המדרגות הגיאומטרי, בריצוף בשירותי האורחים, ובחלק מגופי התאורה והריהוט המשלים.

בעיצוב הבית השתמשה גור בעיקר בחומרים טבעיים, עץ, בטון וברזל

שולחן האוכל וספסל הישיבה הם בעלי רגלי ברזל ופלטת עץ לא מעובדת, הקיר המעוצב בסלון כולל קמין חשמלי, טלויזיה ומקומות אחסון רבים, ונבנה במראה בטון מינימליסטי. השימוש בחומרים אלו, הפריטים המשלימים, השטיח התכלכל והכריות, מאזנים האחד את השני לכלל תוצאה הרמונית, אחידה ומרשימה.

טיפ מהמעצבת: כדי שכל פרט בעיצוב הסופי יראה ויעבוד מושלם ולאורך שנים, מקפידה גור לא להתפשר ולעבוד עם הספקים האיכותיים והאמינים בשוק. קחו כדוגמה את דלתות הפנים בבית:

בגלל דרישתה שיהיו עמידות, חזקות ומבודדות מרעש, הזמינה אותן המעצבת מחברת דלתות פנדור הידועה והאמינה שדלתותיה הן הטובות והמעוצבות מסוגן בארץ. “כמו כן” מסבירה גור “חשוב לבעלי הבית ולי שהתהליך המורכב של עיצוב בית, הקשה בן כה,  יהיה נעים וחלק ועם כמה שפחות מתחים”. לכן חשובה מאוד עבודה מול חברות כדוגמת פנדור המספקת מוצר מעולה לצד עמידה מוקפדת בלוחות זמנים, שולחת צוות מתקינים מיומן ומקצועי המסוגל בעת הצורך לפתור כל בעיה שצצה במקום, והנותנת שירות ואחריות לאורך שנים”.

מעצבת הפנים תהילה גור, רח’ מנחם סבידור פולג נתניה

טל. 052-2878888 | אתר www.tehilagur.com  | צלם: יואל אליווה 

לפרטים על דלתות הפנים: דלתות פנדור – *5058

 

דלתות פנדור – www.pandoor.co.il