ריחות הסתיו שכבר מנשבים, החג וחול המועד סוכות מביאים בכנפיהם צורך פנימי להתחדשות פנימית וחיצונית.

החופש שמעניק לנו זמן חופשי בחיק משפחתנו, האווירה החגיגית ומבצעי החג האטרקטיביים גורמים לרבים להפנות את האנרגיות הללו לשינוי ביתנו ולרענון עיצובו. ואכן, רבים מאיתנו מנצלים את הזמן הפנוי כדי לשוטט בין אולמות התצוגה הרבים בתחום וליהנות משלל ההטבות המוצעות.

 

בחול המועד, תמצאו באולמות התצוגה של החברות המובילות בתחום, מגוון פריטי עיצוב וריהוט עכשוויים המאפשרים לנו להתעדכן בנעשה בעיצוב המקומי והבינלאומי, לעצב ולרהט את ביתנו בשלל מבצעי חג.

כך הופכת רכישת מוצרים בחג למשתלמת וכדאית במיוחד, וכדי שרכישת הריהוט ואביזרי העיצוב יעשו בצורה חכמה ופרקטית כדאי לתכנן מראש את הסגנון העיצובי הרצוי לנו, ולהכין רשימה של אולמות תצוגה שיאפשרו רכישות מתאימות, במחיר משתלם.

מטבחי זיו. עיצוב סיגל מלכה. צילום מאור מויאל

לשם כך יצאנו במהדורה מיוחדת לרגל החג, המתמקדת בטרנדים של העונה, במוצרים ובקולקציות חדשות שמציעות רשתות העיצוב והריהוט המקומיות, מהגדולות והאיכותיות בארץ.

המוסף מציג קולקציות ריהוט סתוויות, אקססוריז’, חומרים חדשים, מטבחים, מיטות וארונות המיוצרים בטכנולוגיות חדשניות, ואפילו מוצרים כמו חלונות ודלתות שכדאי להכיר, כדי שתצליחו בשדרוג ביתכם ועיצובו ותרכשו מחברות מובילות שמספקות עיצוב, איכות שירות ואחריות אמת.

 

זה הזמן להזכיר גם את אתר העיצוב האינטרנטי DesigNEWS המיועד לבונים, למשפצים ולאוהבי העיצוב.

האתר המקיף מתחדש לכבוד חג הסוכות ומעלה כתבות חדשות שבהן אינפורמציה חשובה לרוכשים פרטי עיצוב וריהוט ולכן חשוב להכירו. האתר נוצר כדי להיות מורה נבוכים אינטרנטי לצרכן הישראלי במסע של שיפוץ ועיצוב ביתו ומכיוון שאנחנו, הצרכנים הישראלים, מרבים לבלות מול מסך המחשב או הטלפון הנייד הוא מייתר את הצורך בכיתות רגליים מאולם תצוגה אחד למשנהו ופורס לפנינו עושר של מוצרים וקולקציות. כך מתאפשר לנו לבחון ולהשוות את ההיצע של החברות המובילות בשוק, המצטיינות באיכות חומרים, גימור ובעיצוב מודרני ומקורי, והכול במקום אחד. האתר מחולק לקטגוריות שונות – פינות ישיבה ואוכל, מטבחים, חדרי שינה, דלתות וריצוף, חדרי ילדים וארונות ועוד, ומעוצב בבאופן המקל על הניווט וההתמצאות בו.

 

בברכת חג שמח

ענת שי – לאור